Repozytorium PJATK

Koncepcja zastosowania uczenia maszynowego w systemie CRM Salesforce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Katyrenchuk, Anton
dc.date.accessioned 2023-02-22T07:41:59Z
dc.date.available 2023-02-22T07:41:59Z
dc.date.issued 2023-02-22
dc.identifier.issn 2022/I/D/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2517
dc.description.abstract Cel badania stanowiło omówienie i zapoznanie się z systemem Salesforce, a głównie analiza i wykorzystanie istniejących produktów opartych o sztuczną inteligencję. W szczególności analizie poddane zostały produkty używające algorytmów uczenia maszynowego. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, odnosi się do nowoczesnych problemów dużej ilości danych w systemach CRM: jak je przeanalizować i znaleźć statystyczne zbieżności? Czy historyczne dane mogą pomóc w sprzedaży i handlu? Jak zautomatyzować procesy biznesowe i pomóc pracownikom organizacji? W wyniku pracy powstał projekt oparty o produkt Einstein Discovery. Jest to szczególne omówienie problemu spadku marży w organizacji sprzedającej części samochodowe. Technologia Einstein Discovery okazała się potężnym narzędziem do analizy dużej ilości danych historycznych. Nie tylko został wykryty główny problem spadku marży, ale i zostały zaproponowane rozwiązania do zmaksymalizowania marży, przy użyciu modeli predykcyjnych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6459
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Systemy inteligentne pl_PL
dc.title Koncepcja zastosowania uczenia maszynowego w systemie CRM Salesforce pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto