Streszczenie:
Cel badania stanowiło omówienie i zapoznanie się z systemem Salesforce, a głównie analiza
i wykorzystanie istniejących produktów opartych o sztuczną inteligencję. W szczególności
analizie poddane zostały produkty używające algorytmów uczenia maszynowego. Podstawowe
pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, odnosi się do nowoczesnych problemów
dużej ilości danych w systemach CRM: jak je przeanalizować i znaleźć statystyczne
zbieżności? Czy historyczne dane mogą pomóc w sprzedaży i handlu? Jak zautomatyzować
procesy biznesowe i pomóc pracownikom organizacji? W wyniku pracy powstał projekt oparty
o produkt Einstein Discovery. Jest to szczególne omówienie problemu spadku marży
w organizacji sprzedającej części samochodowe. Technologia Einstein Discovery okazała się
potężnym narzędziem do analizy dużej ilości danych historycznych.
Nie tylko został wykryty główny problem spadku marży, ale i zostały zaproponowane
rozwiązania do zmaksymalizowania marży, przy użyciu modeli predykcyjnych.