Repozytorium PJATK

Analiza i implementacja gry przeglądarkowej pt. „Nohta”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Pazio, Michał
dc.contributor.author Otowski, Kacper
dc.date.accessioned 2023-02-20T13:53:02Z
dc.date.available 2023-02-20T13:53:02Z
dc.date.issued 2023-02-20
dc.identifier.issn 2022/I/ABD/57
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2483
dc.description.abstract W niniejszej pracy zaprezentowano projekt gry przeglądarkowej z gatunku RPG, w konwencji fantasy, której akcja rozgrywać się będzie na kontynencie „Nohta”. Aplikacja została rozdzielona na część kliencką i serwerową. Część kliencka została przygotowana z użyciem technologii React, z wykorzystaniem języków Typescript oraz Javascript. Moduł odpowiedzialny za znaczną część interakcji ze światem gry, został zaimplementowany przy użyciu biblioteki PixiJS, która daje możliwość korzystania z canvasa, wspierającego technologię WebGL. Strona serwerowa aplikacji została napisana w języku C#, przy wykorzystaniu platformy .NET. Oprogramowane zostało w niej API, odpowiedzialne za podstawową funkcjonalność aplikacji oraz logika Websocketów, odpowiadająca za komunikację z częścią kliencką aplikacji w czasie rzeczywistym. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7198
dc.subject Gra przeglądarkowa pl_PL
dc.subject React pl_PL
dc.subject PixiJS pl_PL
dc.subject .NET pl_PL
dc.subject API pl_PL
dc.subject Websocket pl_PL
dc.subject SignalR pl_PL
dc.subject Typescript pl_PL
dc.subject Javascript pl_PL
dc.title Analiza i implementacja gry przeglądarkowej pt. „Nohta” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto