Repozytorium PJATK

Wdrożenie systemu CRM w warsztacie samochodowym AUTOPOWER

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Puczko, Marcin
dc.date.accessioned 2023-02-20T12:20:53Z
dc.date.available 2023-02-20T12:20:53Z
dc.date.issued 2023-02-20
dc.identifier.issn 2022/I/ZP/29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2482
dc.description.abstract W Polsce stale rośnie zapotrzebowanie na usługi świadczone w warsztatach samochodowych, gdyż na naszych drogach jeżdżą głównie samochody używane, wymagające regularnych napraw. Na popularność warsztatów w kraju duży wpływ mają też możliwości finansowe Polaków. Ta tendencja utrzymuje się od wielu lat i każdego roku w Polsce rejestruje się samochody używane, co nieuchronnie będzie wymagało regularnych wizyt w warsztacie. W Polsce zakres i koszt napraw wykonywanych w danym warsztacie samochodowym zależy głównie od wyposażenia i kwalifikacji personelu. Najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze przez klienta warsztatu jest jakość świadczonych tam usług, możliwość szybkiego usuwania błędów i wykonywania napraw, cena, termin dostępności, szybkość obsługi oraz dogodne godziny otwarcia. Od samego początku rozwoju komputerów wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu było ważnym czynnikiem poprawiającym wydajność firm. W Polsce skomputeryzowane systemy są stosowane w każdej firmie. Ich znaczenie stale rośnie wraz z rozwojem gospodarczym. Dostępność systemów i skuteczność ich wdrożenia znacznie się różnią między sobą. W pracy przedstawiono studium przypadku wybranego warsztatu samochodowego. Wybór i wdrożenie stosownego systemu CRM może pomóc rozwiązać kłopoty komunikacyjne rodzinnego warsztatu, a także zwiększyć efektywność działalności firmy. Efektywne zarządzanie relacjami z klientem, systematyczne budowanie zaufania i reputacji oraz dobra komunikacja to jedne z kluczowych narzędzi efektywnego prowadzenia własnego biznesu. Wybrane oprogramowanie dla warsztatów samochodowych pomoże w integracji biznesowej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7212
dc.subject Zarządzanie informacją pl_PL
dc.subject Zarządzanie informacją pl_PL
dc.title Wdrożenie systemu CRM w warsztacie samochodowym AUTOPOWER pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto