dc.description.abstract |
Coraz większa powszechność platform typu marketplace oraz prężnie rozwijający się handel internetowy, zwłaszcza podczas pandemii COVID-19, stały się powodem do uważniejszego spojrzenia na e-commerce. W tej pracy jest on poruszony w dosyć nietypowy sposób ponieważ przybliża ona działanie takich stron z poziomu sprzedawcy. Poniższa treść jest podsumowaniem przeprowadzonych rozmów oraz ankiet wśród sprzedawców, różnych branż oraz o różnej wielkości biznesu. W jej konsekwencji udało się zaproponować dodatkowe rozszerzenie platformy, na podstawie strony Allegro.pl, wpływających bezpośrednio na łatwiejsze oraz bardziej efektowne wykorzystanie jej przez użytkownika, którym w tym przypadku jest sprzedawca.
Tę pracę dyplomową można potocznie nazwać wyjściem naprzeciw oczekiwaniom, co do użyteczności systemów typu e-commerce, sprzedawców używającym tych platform. Przedstawione są w niej propozycje funkcjonalności (za pomocą diagramów, tabel przepływów zdarzeń oraz opisów), które po przeprowadzonych ankietach oraz rozmowach zostały uznane przez użytkowników tego typu aplikacji, od strony sprzedawcy, za najbardziej potrzebne i użyteczne. |
pl_PL |