dc.contributor.author |
Oliinyk, Valeriia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-20T08:48:54Z |
|
dc.date.available |
2023-02-20T08:48:54Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-20 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/ZP/10 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2463 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest szerokie przedstawienie zagadnienia związanego z wdrażaniem
systemu klasy CRM w warunkach działania małych i średnich przedsiębiorstw. Praca składa
się z czterech rozdziałów. Pierwszy stanowi wprowadzenie do pracy i przybliża: cel pracy
i zadanie badawcze oraz metody badawcze. Rozdział drugi przedstawia klasyfikację i zakres
zastosowań systemów klasy CRM. Rozdział trzeci to charakterystyka obiektu badawczego –
firmy. Przedstawiona charakterystyka dokonana została w oparciu o materiały zamieszczone
w Internecie odnoszące się do funkcjonowania firmy z branży e-commerce oraz rozmowę
z właścicielką. Rozdział czwarty to propozycja wdrożenia systemu klasy CRM w firmie.
Następnie opisano przykładowy harmonogram prac nad wdrażaniem nowych technologii,
a na koniec spodziewane efekty. Pracę kończy podsumowanie. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6514 |
|
dc.subject |
CRM |
pl_PL |
dc.subject |
e-CRM |
pl_PL |
dc.subject |
sektor MŚP |
pl_PL |
dc.title |
Wdrożenie systemu klasy CRM w sektorze MŚP na przykładzie firmy z branży e-commerce |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Implementation of the CRM class system in the SME sector on the example of the company operating in the e-commerce industry. |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |