Repozytorium PJATK

Wdrożenie systemu klasy CRM w sektorze MŚP na przykładzie firmy z branży e-commerce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Oliinyk, Valeriia
dc.date.accessioned 2023-02-20T08:48:54Z
dc.date.available 2023-02-20T08:48:54Z
dc.date.issued 2023-02-20
dc.identifier.issn 2022/I/ZP/10
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2463
dc.description.abstract Celem pracy jest szerokie przedstawienie zagadnienia związanego z wdrażaniem systemu klasy CRM w warunkach działania małych i średnich przedsiębiorstw. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy stanowi wprowadzenie do pracy i przybliża: cel pracy i zadanie badawcze oraz metody badawcze. Rozdział drugi przedstawia klasyfikację i zakres zastosowań systemów klasy CRM. Rozdział trzeci to charakterystyka obiektu badawczego – firmy. Przedstawiona charakterystyka dokonana została w oparciu o materiały zamieszczone w Internecie odnoszące się do funkcjonowania firmy z branży e-commerce oraz rozmowę z właścicielką. Rozdział czwarty to propozycja wdrożenia systemu klasy CRM w firmie. Następnie opisano przykładowy harmonogram prac nad wdrażaniem nowych technologii, a na koniec spodziewane efekty. Pracę kończy podsumowanie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6514
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject e-CRM pl_PL
dc.subject sektor MŚP pl_PL
dc.title Wdrożenie systemu klasy CRM w sektorze MŚP na przykładzie firmy z branży e-commerce pl_PL
dc.title.alternative Implementation of the CRM class system in the SME sector on the example of the company operating in the e-commerce industry. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto