Repozytorium PJATK

Analiza pożądanych funkcjonalności systemu wspierającego realizację strategii marki w treściach pisanych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Spadło, Marek
dc.date.accessioned 2023-02-20T08:05:39Z
dc.date.available 2023-02-20T08:05:39Z
dc.date.issued 2023-02-20
dc.identifier.issn 2022/I/ZP/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2454
dc.description.abstract W poniższej pracy poruszany jest temat wykorzystania technologii w celu automatyzacji i optymalizacji tworzenia treści zgodnych ze strategią marki. W pierwszej kolejności zarysowany został temat komunikacji przedsiębiorstwa w kontekście długofalowej strategii marki. Przybliżono zagadnienia semantyki oraz kwestie języka z perspektywy technologii. W tej części istotną uwagę poświęcono modelom przetwarzania języka naturalnego. W ramach pracy przeprowadzone zostały badania wśród pracowników międzynarodowego przedsiębiorstwa. Na tej podstawie przygotowano serię pożądanych funkcjonalności mających usprawnić tworzenie treści pisanych. W ostatniej części pracy znajduje się analiza sformułowanych założeń oraz rekomendacje dotyczące rozwoju proponowanego narzędzia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6556
dc.subject strategia komunikacji marki pl_PL
dc.subject automatyzacja pl_PL
dc.subject modele przetwarzania języka naturalnego pl_PL
dc.subject optymalizacja zadań copywriterskich pl_PL
dc.title Analiza pożądanych funkcjonalności systemu wspierającego realizację strategii marki w treściach pisanych pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto