dc.contributor.author |
Spadło, Marek |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-20T08:05:39Z |
|
dc.date.available |
2023-02-20T08:05:39Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-20 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/ZP/1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2454 |
|
dc.description.abstract |
W poniższej pracy poruszany jest temat wykorzystania technologii w
celu automatyzacji i optymalizacji tworzenia treści zgodnych ze strategią marki.
W pierwszej kolejności zarysowany został temat komunikacji przedsiębiorstwa
w kontekście długofalowej strategii marki. Przybliżono zagadnienia semantyki
oraz kwestie języka z perspektywy technologii. W tej części istotną uwagę
poświęcono modelom przetwarzania języka naturalnego.
W ramach pracy przeprowadzone zostały badania wśród pracowników
międzynarodowego przedsiębiorstwa. Na tej podstawie przygotowano serię
pożądanych funkcjonalności mających usprawnić tworzenie treści pisanych.
W ostatniej części pracy znajduje się analiza sformułowanych założeń oraz
rekomendacje dotyczące rozwoju proponowanego narzędzia. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6556 |
|
dc.subject |
strategia komunikacji marki |
pl_PL |
dc.subject |
automatyzacja |
pl_PL |
dc.subject |
modele przetwarzania języka naturalnego |
pl_PL |
dc.subject |
optymalizacja zadań copywriterskich |
pl_PL |
dc.title |
Analiza pożądanych funkcjonalności systemu wspierającego realizację strategii marki w treściach pisanych |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |