dc.contributor.author |
Urbański, Kacper |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-16T09:09:58Z |
|
dc.date.available |
2023-02-16T09:09:58Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-16 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/HD/1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2434 |
|
dc.description.abstract |
Praca zawiera analizę dostępnych oraz możliwych technologii do wykorzystania
w produkcji kontrolerów VR, skupia się na aspekcie śledzenia palców w
przestrzeni oraz możliwościach wysyłania informacji zwrotnej użytkownikowi na
temat dotykanych aktorów w rzeczywistości wirtualnej. Na podstawie analizy
utworzony został prototyp kontrolera, opisany w rozdziale 3. Autor omawia problematykę gogli VR, ale w dużym stopniu jest ona spójna dla technologii rzeczywistości rozszerzonej. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6570 |
|
dc.subject |
VR |
pl_PL |
dc.subject |
rękawica VR |
pl_PL |
dc.subject |
Rzeczywistość wirtualna |
pl_PL |
dc.subject |
Rozszerzona rzeczywistość |
pl_PL |
dc.subject |
kontroler VR |
pl_PL |
dc.subject |
Unreal Engine 4 |
pl_PL |
dc.subject |
śledzenie pozycji |
pl_PL |
dc.subject |
śledzenie ruchu |
pl_PL |
dc.title |
Analiza technologii haptycznych oraz śledzenia dla rękawic wirtualnej rzeczywistości |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |