dc.description.abstract |
W niniejszej pracy zatytułowanej „Łączenie Obrazów w Czasie
Rzeczywistym Na Urządzeniach Wbudowanych“ przedstawiono
różne podejścia do problemu łączenia obrazów w panoramę, ich
analizę oraz prototyp aplikacji łączącej obrazy z wielu kamer w
czasie rzeczywistym na urządzeniu Nvidia Jetson TX-2. Dodatkowo
uzyskany obraz jest streamowany na prostą stronę internetową. Począwszy od analizy literatury światowej w rozdziale 2,
poruszającej temat łączenia obrazów, wybrano pewne algorytmy.
Ich wybór został dokonany na podstawie czasu pracy i jakości
połączeń obrazów przedstawionych w przeanalizowanych artykułach.
Następnie dokonano testów wybranych algorytmów na
płytce Nvidia Jetson TX-2. Testy przedstawione w rozdziale 3
miały za zadanie wskazać algorytmy, które zostaną wykorzystane
w implementacji prototypu aplikacji. W rozdziale 4 przedstawiono
prototyp aplikacji, który przedstawia podstawowe założenia
z dziedziny łączenia obrazów w celu lepszego zrozumienia
problemu. |
pl_PL |