dc.contributor.author |
Maciejczak, Mariusz |
|
dc.contributor.author |
Kowalik, Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-12T08:48:29Z |
|
dc.date.available |
2014-03-12T08:48:29Z |
|
dc.date.issued |
2011-11 |
|
dc.identifier.citation |
Maciejczak, M. & Kowalik, M., 2011. Skrypt z materiałami dydaktycznymi do projektu “E-samodzielni”. Szkolenia specjalistyczne., Warszawa: PJWSTK. |
pl_PL |
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/241 |
|
dc.description.abstract |
WYBRANE ZAGADNIENIA PROCESÓW SPRZEDAŻY W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWIE - Celem niniejszego opracowania, a także opartego na nim szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych doświadczeń na temat wybranych
zagadnieo z procesów sprzedaży w mikroprzedsiębiorstwach. W tym, m.in.
informacji na temat metod pozyskiwania klienta, efektywnego stosowania
technik sprzedaży, poszczególnych jej etapów, zasad pomagających
w budowaniu właściwych relacji z klientem, języka negocjacji i windykacji,
a także znaczenia dobrej komunikacji w kontaktach biznesowych. |
pl_PL |
dc.description.abstract |
MARKETING SZEPTANY - Ludzie od zawsze rozmawiali o produktach. Poznanie tajników marketingu
szeptanego pozwala kierować tymi rozmowami w taki sposób aby
ograniczyć koszty związane z tradycyjnym marketingiem, co sprawia,
że taka forma promocji jest szczególnie atrakcyjna dla raczkujących firm. |
|
dc.description.sponsorship |
Projekt "E-samodzielni" zrealizowano w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działanie 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” |
pl_PL |
dc.language.iso |
pl |
pl_PL |
dc.publisher |
PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
sprzedaż |
pl_PL |
dc.subject |
mikroprzedsiębiorstwa |
pl_PL |
dc.subject |
marketing szeptany |
pl_PL |
dc.title |
Skrypt z materiałami dydaktycznymi do projektu "E-samodzielni". Szkolenia specjalistyczne. |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Wybrane zagadnienia procesów sprzedaży w mikroprzedsiębiorstwie |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Marketing szeptany |
pl_PL |
dc.type |
Book |
pl_PL |