Repozytorium PJATK

Skrypt z materiałami dydaktycznymi do projektu "E-samodzielni". Szkolenia specjalistyczne.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Maciejczak, Mariusz
dc.contributor.author Kowalik, Mateusz
dc.date.accessioned 2014-03-12T08:48:29Z
dc.date.available 2014-03-12T08:48:29Z
dc.date.issued 2011-11
dc.identifier.citation Maciejczak, M. & Kowalik, M., 2011. Skrypt z materiałami dydaktycznymi do projektu “E-samodzielni”. Szkolenia specjalistyczne., Warszawa: PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/241
dc.description.abstract WYBRANE ZAGADNIENIA PROCESÓW SPRZEDAŻY W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWIE - Celem niniejszego opracowania, a także opartego na nim szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych doświadczeń na temat wybranych zagadnieo z procesów sprzedaży w mikroprzedsiębiorstwach. W tym, m.in. informacji na temat metod pozyskiwania klienta, efektywnego stosowania technik sprzedaży, poszczególnych jej etapów, zasad pomagających w budowaniu właściwych relacji z klientem, języka negocjacji i windykacji, a także znaczenia dobrej komunikacji w kontaktach biznesowych. pl_PL
dc.description.abstract MARKETING SZEPTANY - Ludzie od zawsze rozmawiali o produktach. Poznanie tajników marketingu szeptanego pozwala kierować tymi rozmowami w taki sposób aby ograniczyć koszty związane z tradycyjnym marketingiem, co sprawia, że taka forma promocji jest szczególnie atrakcyjna dla raczkujących firm.
dc.description.sponsorship Projekt "E-samodzielni" zrealizowano w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”, Działanie 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher PJWSTK pl_PL
dc.subject sprzedaż pl_PL
dc.subject mikroprzedsiębiorstwa pl_PL
dc.subject marketing szeptany pl_PL
dc.title Skrypt z materiałami dydaktycznymi do projektu "E-samodzielni". Szkolenia specjalistyczne. pl_PL
dc.title.alternative Wybrane zagadnienia procesów sprzedaży w mikroprzedsiębiorstwie pl_PL
dc.title.alternative Marketing szeptany pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto