Streszczenie:
Celem pracy jest stworzenie aplikacji portalu ogłoszeń dla trenerów esportowych. System ma za zadanie
umożliwić trenerom tworzenie atrakcyjnych ogłoszeń z możliwością zdefiniowania dostępnych godzin,
a chętnym uczniom pozwoli znajdować odpowiednich coachów i rezerwować sesje treningowe.
Projekt składa z dwóch modułów. Pierwszym modułem jest aplikacja frontendowa, stworzona w React,
w języku TypeScript, przy zastosowaniu architektury monorepo Nrwl Nx. Do tworzenia komponentów
UI użyto biblioteki MUI oraz StyledComponent. Stan aplikacji jest zarządzany przez Redux oraz
Redux-toolkit. Dodatkowo wykorzystano takie biblioteki jak Formik, Slate, ReactCalendar, Axios czy
React router. Drugim modułem jest backendowe REST API stworzone przy użyciu Spring Boot w
języku Java. Do przechowywania danych wybrano bazę PostgreSQL, a do mapowania (ORM)
Hibernate. Do zabezpieczenia dostępów skorzystano z żetonów JWT. W celu usprawnienia pracy
zostały użyte także narzędzia jak Lombok i Gradle. Aby ułatwić uruchamianie systemu na różnych
konfiguracjach, wykorzystano Docker do konteneryzacji modułów. Kluczowy element projektu stanowi
dopracowany interfejs użytkownika i jego intuicyjność. Do projektowania skorzystano z narzędzia
Figma.