Repozytorium PJATK

Modelowanie w programie Maya

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bilczyński, Kamil
dc.contributor.author Pazdur, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-03-11T10:26:45Z
dc.date.available 2014-03-11T10:26:45Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Bilczyński, K. & Pazdur, W., 2011. Modelowanie w programie Maya, Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-53-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/238
dc.description.abstract Maya jest to wydawany przez firmę Autodesk program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Obok 3ds Max jest obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających prace nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, reklamach, wizualizacjach, grach wideo oraz wszelkich innego rodzaju zastosowaniach wymagających tworzenia wysokiej jakości obiektów i obrazów 3D - zarówno statycznych, jak i animowanych. pl_PL
dc.description.sponsorship Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject Maya pl_PL
dc.subject grafika komputerowa pl_PL
dc.subject grafika trójwymiarowa pl_PL
dc.subject modelowanie pl_PL
dc.title Modelowanie w programie Maya pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto