dc.contributor.author |
Bilczyński, Kamil |
|
dc.contributor.author |
Pazdur, Wojciech |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-11T10:26:45Z |
|
dc.date.available |
2014-03-11T10:26:45Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Bilczyński, K. & Pazdur, W., 2011. Modelowanie w programie Maya, Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-53-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/238 |
|
dc.description.abstract |
Maya jest to wydawany przez firmę Autodesk program do tworzenia szeroko
rozumianej grafiki 3D. Obok 3ds Max jest obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających prace nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, reklamach, wizualizacjach,
grach wideo oraz wszelkich innego rodzaju zastosowaniach wymagających tworzenia wysokiej jakości obiektów i obrazów 3D - zarówno statycznych, jak
i animowanych. |
pl_PL |
dc.description.sponsorship |
Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
pl_PL |
dc.language.iso |
pl |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
Maya |
pl_PL |
dc.subject |
grafika komputerowa |
pl_PL |
dc.subject |
grafika trójwymiarowa |
pl_PL |
dc.subject |
modelowanie |
pl_PL |
dc.title |
Modelowanie w programie Maya |
pl_PL |
dc.type |
Book |
pl_PL |