| dc.contributor.author | Bilczyński, Kamil | |
| dc.contributor.author | Pazdur, Wojciech | |
| dc.date.accessioned | 2014-03-11T10:26:45Z | |
| dc.date.available | 2014-03-11T10:26:45Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.citation | Bilczyński, K. & Pazdur, W., 2011. Modelowanie w programie Maya, Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-53-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/238 | |
| dc.description.abstract | Maya jest to wydawany przez firmę Autodesk program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Obok 3ds Max jest obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających prace nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, reklamach, wizualizacjach, grach wideo oraz wszelkich innego rodzaju zastosowaniach wymagających tworzenia wysokiej jakości obiektów i obrazów 3D - zarówno statycznych, jak i animowanych. | pl_PL |
| dc.description.sponsorship | Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | Maya | pl_PL |
| dc.subject | grafika komputerowa | pl_PL |
| dc.subject | grafika trójwymiarowa | pl_PL |
| dc.subject | modelowanie | pl_PL |
| dc.title | Modelowanie w programie Maya | pl_PL |
| dc.type | Book | pl_PL |