Repozytorium PJATK

Programowanie efektow graficznych w Direct3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Gwiazdowski, Piotr
dc.date.accessioned 2014-03-11T10:26:36Z
dc.date.available 2014-03-11T10:26:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Gwiazdowski, P., 2011. Programowanie efektów graficznych w Direct3D, Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-54-5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/237
dc.description.abstract Niniejsza książka stanowi wprowadzenie w świat niskopoziomowej grafiki trójwymiarowej. Skierowana jest do studentów informatyki zainteresowanych programowaniem nowoczesnych gier komputerowych. Zastosowanym API graficznym jest Direct3D w wersji 10. Książka omawia podstawy matematyczne związane z grafika trójwymiarowa oraz oferuje pomoc w stawianiu pierwszych kroków w świecie niskopoziomowych mechanizmów. Szczegółowo przedstawione wybrane efekty wizualne prezentują różne sposoby wykorzystania możliwości oferowanych przez API, mając dodatkowo na celu zachęcić czytelnika do eksperymentowania we własnym zakresie. Dodatkowo zamieszczono porady, które, mimo iż nie zawsze są bezpośrednio związana z grafiką trójwymiarową, wskazują dobre praktyki w świecie programowania gier. pl_PL
dc.description.sponsorship Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject Direct3D pl_PL
dc.subject grafika komputerowa pl_PL
dc.subject grafika trójwymiarowa pl_PL
dc.subject programowanie gier pl_PL
dc.title Programowanie efektow graficznych w Direct3D pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto