Streszczenie:
Praca opisuje projekt ERTS, czyli E-sport results tracking system. Oferuje on aplikację webową, która jest odpowiedzialna za wizualizacje statystyk pochodzących z rozgrywek e-sportowych. Dodatkowo w ramach systemu utworzyłem niezależny system, którego zadaniem jest sprowadzanie potrzebnych danych do DB (Database) aplikacji.
Pisemna część pracy dyplomowej jest podzielona na cztery rozdziały. Pierwszy z nich opisuje wszystkie gry, których wyniki można przeglądać przy pomocy aplikacji. Wspieranymi obecnie tytułami są League of Legends, Counter-Strike Global Offensive , Dota 2, Overwatch oraz Valorant.
Kolejny rozdział opisuje wszystkie funkcjonalności aplikacji webowej utworzonej w ramach projektu. Dla każdej z nich, zawarty jest scenariusz opisujący jak się do niej dostać wewnątrz aplikacji, zrzut ekranu oraz jej opis.
Pozostałe dwa rozdziały zawierają techniczne aspekty aplikacji. W rozdziale trzecim wymienione zostały technologie użyte podczas procesu tworzenia aplikacji. Każda z nich zawiera krótki opis, oraz jej miejsce w aplikacji.
Ostatni rozdział pokazuje natomiast architekturę systemu, który został podzielony na cztery oddzielne podprojekty. Ta część pracy jest podzielona na podrozdziały, z których każdy opisuje funkcjonalność, oraz zagadnienia implementacyjne dotyczące jednego z projektów utworzonych w ramach solucji aplikacji.