Streszczenie:
Tematem pracy jest wykonana aplikacja internetowa. Jej głównym zadaniem jest ułatwienie procesu kupna biletów przez kibiców na mecze drużyn piłkarskich, a także wsparcie i przyspieszenie procesu sprzedaży biletów przez władze klubowe. Początek pracy został poświęcony wprowadzeniu czytelnika w genezę informatyki oraz internetu. Czytelnikowi została przedstawiona idea powstawania aplikacji internetowych a także zamysł jakim kierował się autor podczas tworzenia aplikacji StadiumTicket (system sprzedaży biletów dla klubów piłkarskich). Następnie autor przedstawił wymagania jakie zostały postawione powstającej aplikacji. W rozdziale 3 Czytelnik został wprowadzony w świat technologii jakich autor użył w trakcie jej tworzenia. Autor wyjaśnił również, dlaczego zdecydował się na użycie konkretnych technologii. W rozdziale 4 zostało przedstawione oprogramowaniu w jakim powstała aplikacja. Rozdział 5 jest kluczowym rozdziałem poniższej pracy, w nim zostały przedstawione kwestie techniczne tj. relacje pomiędzy poszczególnymi modelami a także najważniejsza funkcjonalność jaką jest proces kupna biletu na mecz. W tym rozdziale pojawiają się również zrzuty z aplikacji przedstawiające graficzny interfejs, z którego będą korzystali użytkownicy systemu. Ostatni rozdział został poświęcony podsumowaniu wykonanej pracy a także wyzwaniom przed jakimi autor będzie stawał chcąc dalej rozwijać aplikację StadiumTicket.