Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca inżynierska - Metody programowania - Programowanie aplikacji biznesowych 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca inżynierska - Metody programowania - Programowanie aplikacji biznesowych 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Gąsior, Dominik (2023-02-02)
    Praca dotyczy stworzenia aplikacji o nazwie „Voclearn”, która ma za zadanie poruszyć problem nauki słownictwa języka obcego. Główną funkcjonalnością systemu będzie możliwość dodawania słówek wraz z ich tłumaczeniem i ...
  • Sadłowski, Damian (2023-02-03)
    Celem poniższej pracy dyplomowej jest zaprojektowanie logiki i struktur platformy reklamowej. by następnie, stworzyć działający system reklamowy z możliwością jego rozwoju w przyszłości. Podczas tworzenia systemu zostały ...
  • Drogosz, Dominik (2023-02-01)
    Praca przedstawia projekt aplikacji, ułatwiającej wybór podarunku dla osoby obdarowywanej. Aplikacja została stworzona na przeglądarki internetowe z wykorzystaniem nierelacyjnych baz danych oraz sztucznej inteligencji. ...
  • Małecki, Konrad (2023-02-03)
    Ogólnoświatowa cyfryzacja oraz coraz większa chęć oraz łatwość pozyskiwania informacji w internecie przyczynia się m.in. do rozwoju sieci i aplikacji internetowych, przez co można zaobserwować także zwiększone zapotrzebowanie ...
  • Lenart, Mikołaj (2023-02-02)
    Niniejsza praca skupia się na zaprezentowaniu możliwości technologii Flutter jako środowiska umożliwiającego wygenerowanie z jednego kodu źródłowego aplikacji działającej na różnych platformach i urządzeniach. W wyniku ...
  • Gajewski, Łukasz (2023-02-01)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej jest przybliżenie i omówienie tematu pozyskiwania informacji ze stron internetowych. W pracy zostały przedstawione metody pobierania treści na przykładzie ekstrakcji ceny produktu z ...
  • Jachimowicz, Adam (2023-02-03)
    Sztuczna inteligencja to hasło, które przez ostatnie dziesięciolecia niemal każdego dnia pojawia się w realiach dzisiejszego świata. Wraz z nią powstało wiele różnych haseł takich jak między innymi uczenie maszynowe i ...
  • Pawlaszek, Grzegorz (2023-02-01)
    Niniejszej praca ma na celu przybliżenie czytelnikowi technik programowania reaktywnego w języku Java w oparciu o biblioteki RxJava oraz Project Reactor. Praca podzielona jest koncepcyjnie na dwie części: teoretyczną oraz ...
  • Sędzimierz, Mateusz (2023-02-03)
    Celem pracy jest przyjrzenie się popularnemu zagadnieniu, jakim jest Internet Rzeczy, a następnie stworzenie projektu oraz wykonanie kilku inteligentnych urządzeń, opartych głównie o układ ESP8266. Do ich sterowania ...
  • Krukowski, Bartosz (2023-02-03)
    Praca obejmuje zarys rozwoju języka Java, przegląd dominujących architektur i towarzyszących im metodyk wytwarzania aplikacji sieciowych przedstawiony w postaci historii ich rozwoju. Omawia również skalowanie aplikacji i ...
  • Saracoglu, Serra (2023-05-24)
    The aim of this thesis is to examine how Salesforce makes development easier through low-code automation and validation tools that can be configured via a bunch of clicks. The ones, particularly were embraced, can be listed ...
  • Rogowski, Maciej (2023-05-24)
    Przedmiotem pracy inżynierskiej jest przygotowanie serwisu internetowego, którego celem jest wspomaganie zarządzania szkołą tańca. W pierwszej części opracowania autor skupia się na przybliżeniu pojęć dotyczących usług, ...
  • Tryfon, Paweł (2023-02-03)
    Praca „Serwis ogłoszeniowy w dziedzinie nieruchomości zrealizowany w języku TypeScript” skupia się na realizacji serwisu ogłoszeniowego, w którym można zamieszczać i wyszukiwać ogłoszenia związane ze sprzedażą nieruchomości. ...
  • Tomasz, Rybkowski (2023-02-02)
    Celem niniejszej pracy było zaimplementowanie aplikacji mobilnej dedykowanej dla platformy iOS w natywnym języku Swift, która będzie obsługiwała sklep z suplementami dla sportowców. Aplikacja pozwala na logowanie, rejestracje, ...
  • Wargocka, Anna (2023-05-24)
    Niniejsza praca prezentuje proces projektowania oraz implementacji aplikacji internetowej służącej do rezerwacji obiektów sportowych. Do jej stworzenia użyte zostały technologie takie jak SpringBoot, Hibernate i Vaadin. Pierwsza ...
  • Maziarczyk, Krzysztof (2023-02-02)
    W pracy przedstawiono projekt oraz implementacje aplikacji webowej, której celem jest wsparcie prowadzenia gabinetu weterynaryjnego w zakresie zarządzania wizytami, pracownikami i pacjentami. Początkowa część pracy poświęcona ...
  • Casciarri, Stefano (2023-02-03)
    Niniejsza praca została poświęcona stworzeniu aplikacji organizującej pracę gabinetów lekarskich. Jest to umotywowane stale rosnącą ilością danych przetwarzanych przez przychodnie lekarskie, co w praktyce nie pozwala już ...
  • Barańska, Agata (2023-02-03)
    Celem pracy było stworzenie aplikacji webowej wspomagającej pracę gabinetów optometrycznych. Inspiracją przy wyborze tematu były doświadczenia autorki w pracy zawodowej jako optometrysta. Zbudowany system jest skierowany ...
  • Świerbut, Andrzej (2023-02-02)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie systemu informatycznego wspierającego proces naboru wniosków o dofinansowanie ze środków UE w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Ukraina (Program). System ...
  • Soshyn, Maksym (2023-01-31)
    W ramach danej pracy inżynierskiej został zademonstrowany proces implementacji systemu parkingowego, cel którego polegała na tym, żeby stworzyć jednolity system, który pozwoli łatwo rejestrować parkingi, zarządzać nimi, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto