Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca inżynierska - Metody programowania - Programowanie aplikacji biznesowych 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca inżynierska - Metody programowania - Programowanie aplikacji biznesowych 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Ostrowski, Michał (2023-02-02)
    Celem pracy jest stworzenie aplikacji komputerowej, służącej do maksymalizowania obrażeń zadawanych podczas rozgrywki w grze League of Legends. Cała logika aplikacji została zaprogramowana w języku Java w środowisku IntelliJ ...
  • Krupiński, Marcin (2023-02-04)
    Mikroserwisy, to pojęcie, które na przestrzeni lat pojawia się coraz częściej w rozpatrywaniach projektowych architektów oprogramowania. Swoją popularność zawdzięczają metodyce DevOps oraz wpasowaniu w ramy systemów ...
  • Medvediev, Anton (2023-02-02)
    W mojej pracy starałem się znaleźć rozwiązanie problemu związanego ze znalezieniem prezentów świątecznych dla bliskich. Wpadłem na pomysł napisania aplikacji mobilnej. Podczas tworzenia aplikacji rozwiązano takie problemy, ...
  • Kicińska, Natalia (2023-02-01)
    Niniejsza praca dyplomowa omawia korzyści płynące z zaimplementowania mechanizmu Progressive Web App na przykładzie aplikacji wspierającej proces rekrutacji. We wstępnej części omówione zostały aktualne możliwości technologii ...
  • Frączek, Grzegorz (2023-02-01)
    Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie oraz implementacja multiplatformowej aplikacji mobilnej klasy CMMS (Computerized Maintenance Management System). Zadaniem aplikacji jest wspomaganie przedsiębiorstw w procesie ...
  • Jankowski, Ariel (2023-02-03)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej było stworzenie oprogramowania wideokonferencji w celu uzupełnienia braków w ówcześnie używanym oprogramowaniu tego typu. Problem braku pewnych funkcji zaobserwowałem podczas swojej pracy ...
  • Özbekler, Ömer (2023-02-02)
    This study shows how successful Optical Character Recognition (OCR) systems are when they control multiple photos instead of a single photo. An exemplary android application was developed to set up this system. This ...
  • Zawadzki, Michał Marek (2023-01-31)
    Celem pracy jest stworzenie modelu (sieci neuronowej) do predykcji popularności, jaką może uzyskać utwór muzyczny na platformie Spotify, na podstawie jego cech muzycznych. Wykorzystany zostanie zbiór danych stworzony ...
  • Gąsior, Dominik (2023-02-02)
    Praca dotyczy stworzenia aplikacji o nazwie „Voclearn”, która ma za zadanie poruszyć problem nauki słownictwa języka obcego. Główną funkcjonalnością systemu będzie możliwość dodawania słówek wraz z ich tłumaczeniem i ...
  • Sadłowski, Damian (2023-02-03)
    Celem poniższej pracy dyplomowej jest zaprojektowanie logiki i struktur platformy reklamowej. by następnie, stworzyć działający system reklamowy z możliwością jego rozwoju w przyszłości. Podczas tworzenia systemu zostały ...
  • Drogosz, Dominik (2023-02-01)
    Praca przedstawia projekt aplikacji, ułatwiającej wybór podarunku dla osoby obdarowywanej. Aplikacja została stworzona na przeglądarki internetowe z wykorzystaniem nierelacyjnych baz danych oraz sztucznej inteligencji. ...
  • Małecki, Konrad (2023-02-03)
    Ogólnoświatowa cyfryzacja oraz coraz większa chęć oraz łatwość pozyskiwania informacji w internecie przyczynia się m.in. do rozwoju sieci i aplikacji internetowych, przez co można zaobserwować także zwiększone zapotrzebowanie ...
  • Lenart, Mikołaj (2023-02-02)
    Niniejsza praca skupia się na zaprezentowaniu możliwości technologii Flutter jako środowiska umożliwiającego wygenerowanie z jednego kodu źródłowego aplikacji działającej na różnych platformach i urządzeniach. W wyniku ...
  • Gajewski, Łukasz (2023-02-01)
    Celem niniejszej pracy inżynierskiej jest przybliżenie i omówienie tematu pozyskiwania informacji ze stron internetowych. W pracy zostały przedstawione metody pobierania treści na przykładzie ekstrakcji ceny produktu z ...
  • Jachimowicz, Adam (2023-02-03)
    Sztuczna inteligencja to hasło, które przez ostatnie dziesięciolecia niemal każdego dnia pojawia się w realiach dzisiejszego świata. Wraz z nią powstało wiele różnych haseł takich jak między innymi uczenie maszynowe i ...
  • Pawlaszek, Grzegorz (2023-02-01)
    Niniejszej praca ma na celu przybliżenie czytelnikowi technik programowania reaktywnego w języku Java w oparciu o biblioteki RxJava oraz Project Reactor. Praca podzielona jest koncepcyjnie na dwie części: teoretyczną oraz ...
  • Sędzimierz, Mateusz (2023-02-03)
    Celem pracy jest przyjrzenie się popularnemu zagadnieniu, jakim jest Internet Rzeczy, a następnie stworzenie projektu oraz wykonanie kilku inteligentnych urządzeń, opartych głównie o układ ESP8266. Do ich sterowania ...
  • Krukowski, Bartosz (2023-02-03)
    Praca obejmuje zarys rozwoju języka Java, przegląd dominujących architektur i towarzyszących im metodyk wytwarzania aplikacji sieciowych przedstawiony w postaci historii ich rozwoju. Omawia również skalowanie aplikacji i ...
  • Saracoglu, Serra (2023-05-24)
    The aim of this thesis is to examine how Salesforce makes development easier through low-code automation and validation tools that can be configured via a bunch of clicks. The ones, particularly were embraced, can be listed ...
  • Rogowski, Maciej (2023-05-24)
    Przedmiotem pracy inżynierskiej jest przygotowanie serwisu internetowego, którego celem jest wspomaganie zarządzania szkołą tańca. W pierwszej części opracowania autor skupia się na przybliżeniu pojęć dotyczących usług, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto