dc.contributor.author |
Sęk, Gabriel |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-26T12:01:02Z |
|
dc.date.available |
2023-01-26T12:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-26 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/F/13 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2337 |
|
dc.description.abstract |
Poniższa praca dyplomowa ma na celu prezentację projektu dotyczącego użycia głębokiego Q-uczenia przez wzmacnianie do nauki agenta przechodzenia gier Atari.
Początek pracy dotyczy wiedzy teoretycznej przedstawiającej zagadnienia z tematów o uczeniu maszynowym, sieciach neuronowych, uczeniu ze wzmocnieniem, sposobów nauki agenta przechodzenia gier . Następnie artykuł prezentuje rezultaty powstałe podczas pracy nad projektem dotyczącym zagadnień: środowiska emulującego gry na konsolę Atari, działanie skryptu zdolnego do przechodzenia gier Atari w języku programowania Python, korzystającego z bibliotek ogólnodostępnych. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6999 |
|
dc.subject |
Perceptron |
pl_PL |
dc.subject |
Neural Networks |
pl_PL |
dc.subject |
Machine Learning |
pl_PL |
dc.subject |
Reinforcement Learning |
pl_PL |
dc.subject |
Deep-Q learning |
pl_PL |
dc.subject |
Q-learning |
pl_PL |
dc.subject |
Q-deep network |
pl_PL |
dc.subject |
Convolutional Neural Networks |
pl_PL |
dc.subject |
Strategy Search |
pl_PL |
dc.subject |
Game Bots |
pl_PL |
dc.subject |
Computer vision |
pl_PL |
dc.subject |
Markov decision processes |
pl_PL |
dc.subject |
Bellman's equation |
pl_PL |
dc.subject |
Deep learning |
pl_PL |
dc.subject |
Atari |
pl_PL |
dc.subject |
OpenAi Gym |
pl_PL |
dc.title |
Wykorzystanie głębokiego Q uczenia przez wzmacnianie w środowisku Atari |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Application of Double Deep Q Learning in Atari environment |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |