Repozytorium PJATK

Analiza i implementacja aplikacji do zarządzania turniejami esportowymi

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Janus, Daniel
dc.contributor.author Ceglarski, Marcin
dc.contributor.author Białek, Piotr
dc.date.accessioned 2023-01-25T09:10:20Z
dc.date.available 2023-01-25T09:10:20Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier.issn 2022/I/ABD/17
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2299
dc.description.abstract Omawiana praca dotyczy stworzenia serwisu społecznościowego, skupiającego się na tematyce e-sportu. Aplikacja została stworzona w celu usprawnienia organizacji pracy gracza, przekazywania najnowszych wiadomości ze świata elektronicznej rozrywki i komunikacji z innymi użytkownikami serwisu. „Organizer Gracza” zbiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze narzędzia, z których gracz e-sportowy korzysta na co dzień – widok aktualnych turniejów, transmisje z wydarzeń, kalendarz z przypomnieniami, czat z użytkownikami systemu, forum i artykuły poświęcone e-sportowym nowościom. System przygotowany został przy użyciu platformy .NET Framework w języku C#, Angular framework w języku TypeScript, oraz bazy danych PostgreSQL. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6449
dc.subject .NET Framework pl_PL
dc.subject Angular pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject e-sport pl_PL
dc.subject Forum pl_PL
dc.subject gra pl_PL
dc.subject kalendarz pl_PL
dc.subject PostgreSQL pl_PL
dc.subject społeczność pl_PL
dc.subject transmisja pl_PL
dc.subject turniej pl_PL
dc.subject TypeScript pl_PL
dc.subject wydarzenie pl_PL
dc.title Analiza i implementacja aplikacji do zarządzania turniejami esportowymi pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto