Repozytorium PJATK

Analiza wymagań i implementacja aplikacji do zarządzania przeprowadzaniem turniejów e-sportowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kępka, Mateusz
dc.contributor.author Krawczyński, Adam
dc.contributor.author Wądołowski, Mikołaj
dc.date.accessioned 2023-01-25T09:02:52Z
dc.date.available 2023-01-25T09:02:52Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier.issn 2022/I/ABD/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2298
dc.description.abstract Praca opisuje proces powstawania aplikacji webowej pozwalającej na organizację turniejów e-sportowych. Początkowo zaimplementowany system obsługuje jedną z najpopularniejszych i bardzo lubianych gier na całym świecie - “League of Legends”. Aplikacja została zaprojektowana w sposób umożliwiający łatwe rozwinięcie o kolejne tytuły, między innymi “Counter Strike: Global Offensive”, “Valorant”, czy “Hearthstone”. Główną problematyką podczas powstawania pracy było powstanie mechanizmu generującego różnego typu drabinki i grupy występujące w turniejach oraz ich prezentacja końcowemu użytkownikowi. Do napisania aplikacji w części front-endowej został wykorzystany framework Angular, natomiast strona back-endowa powstała z wykorzystaniem frameworka NestJS skomponowanego z bazą danych PostgreSQL. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6461
dc.subject AngularJS pl_PL
dc.subject NodeJS pl_PL
dc.subject Express pl_PL
dc.subject e-sport pl_PL
dc.subject turniej pl_PL
dc.subject gaming pl_PL
dc.subject League of Legends pl_PL
dc.title Analiza wymagań i implementacja aplikacji do zarządzania przeprowadzaniem turniejów e-sportowych pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto