dc.contributor.author |
Daduń, Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-18T13:57:19Z |
|
dc.date.available |
2023-01-18T13:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-18 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/AB/13 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2254 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca poświęcona jest analizie przedwdrożeniowej systemu, wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM), w firmie zajmującej się szeroko rozumianym mar-ketingiem cyfrowym. Zaproponowane zostały rozwiązania będące efektem badania procesów zachodzących w firmie oraz wymagań stawianych przyszłemu systemowi. Analizę poprzedza część teoretyczna, w której ukazana została geneza i pojęcia Customer Relationship Manage-ment, zarówno w ujęciu strategii biznesowej, filozofii oraz jako system informatyczny. Poru-szone zostały kwestie związane z metodami wdrożeniowymi, wykazano korzyści i ryzyka zwią-zane z implementacją. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6844 |
|
dc.subject |
CRM |
pl_PL |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
pl_PL |
dc.subject |
wdrożenie |
pl_PL |
dc.subject |
analiza |
pl_PL |
dc.subject |
system informatyczny |
pl_PL |
dc.title |
Analiza przedwdrożeniowa systemu klasy CRM, na przykładzie firmy z branży marketingu cyfrowego |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |