Repozytorium PJATK

Analiza przedwdrożeniowa systemu klasy CRM, na przykładzie firmy z branży marketingu cyfrowego

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Daduń, Joanna
dc.date.accessioned 2023-01-18T13:57:19Z
dc.date.available 2023-01-18T13:57:19Z
dc.date.issued 2023-01-18
dc.identifier.issn 2022/I/AB/13
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2254
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest analizie przedwdrożeniowej systemu, wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM), w firmie zajmującej się szeroko rozumianym mar-ketingiem cyfrowym. Zaproponowane zostały rozwiązania będące efektem badania procesów zachodzących w firmie oraz wymagań stawianych przyszłemu systemowi. Analizę poprzedza część teoretyczna, w której ukazana została geneza i pojęcia Customer Relationship Manage-ment, zarówno w ujęciu strategii biznesowej, filozofii oraz jako system informatyczny. Poru-szone zostały kwestie związane z metodami wdrożeniowymi, wykazano korzyści i ryzyka zwią-zane z implementacją. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6844
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject Customer Relationship Management pl_PL
dc.subject wdrożenie pl_PL
dc.subject analiza pl_PL
dc.subject system informatyczny pl_PL
dc.title Analiza przedwdrożeniowa systemu klasy CRM, na przykładzie firmy z branży marketingu cyfrowego pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto