Streszczenie:
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie pojęcia User Experience, przy
pomocy prototypów aplikacji na systemy operacyjne iOS i Android, służących do
zarządzania inteligentnym systemem typu Smart Home w Kamperze. Zostały
przedstawione niezbędne funkcjonalności umożliwiające wygodną podróż i
spokojny wypoczynek. Sam produkt ma za zadanie zezwolić użytkownikowi na
kontrolę zużycia oraz poziomów zbiorników znajdujących się na pokładzie pojazdu
oraz między innymi umożliwić komunikację z pozostałymi użytkownikami aplikacji.
Przeprowadzono badanie zapotrzebowania potencjalnych użytkowników, a
uzyskane wyniki zostały wykorzystane przy dalszych pracach nad projektowaniem
prototypów aplikacji.
Ukończone prototypy przekazano grupie badawczej, aby przeanalizować
poziom zadowolenia przyszłych użytkowników aplikacji. Uzyskane wyniki posłużyły
do zapoznania się z sugestiami ankieterów oraz uwzględnienia ich w dalszych
pracach w projekcie.