dc.contributor.author |
Michalski, Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-13T09:26:45Z |
|
dc.date.available |
2023-01-13T09:26:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-13 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/BM/11 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2237 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem niniejszej pracy jest zautomatyzowane ustalanie położenia i przesuwanie elementów ruchomych w grach planszowych typu RPG. Inspiracją autora do przeprowadzenia badań na przedstawiony temat były projekty opisane jako podobne rozwiązania w rozdziale drugim. Jako cel wyznaczono przeanalizowanie możliwości technologicznych jak i przetestowanie zaproponowanych środków pod względem ustalania położenia i poruszania elementów ruchomych, definiowanych jako obiekty fizyczne.
Dla przystępnego zrozumienia działania ekranów dotykowych postanowiono opisać w rozdziale trzecim dostępne technologię. Ponadto w owym rozdziale autor zawarł istotne informację na temat zastosowanego rozwiązania sprzętowego, obiektów fizycznych oraz oprogramowania.
W kolejnym rozdziale opisano kwestię przygotowanych materiałów, a także dwa niezależne rozwiązania, dzięki którym udało się uzyskać dostateczne wyniki badań z przeprowadzonych testów. Aplikacja numer jeden zatytułowana TriangleRecognition została ukazana w pierwszej części rozdziału. W drugim fragmencie ujęto rozwiązanie aplikacji CameraRecognition. Jako podsumowanie, przeprowadzono i zaprezentowano testy.
Na zakończenie pracy dyplomowej sformułowano wnioski na przyszłość jak i uzasadniono istotę technologii ekranów dotykowych bazując na otrzymanych wynikach badań. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6939 |
|
dc.subject |
Informatyka |
pl_PL |
dc.title |
Zautomatyzowane ustalanie położenia i przesuwanie elementów ruchomych w grach planszowych typu RPG |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Automated positioning and moving of elements in RPG board games |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |