dc.contributor.author |
Kowalski, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-12T09:22:26Z |
|
dc.date.available |
2023-01-12T09:22:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-12 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/EM/2 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2205 |
|
dc.description.abstract |
Poruszane w pracy zagadnienie dotyczy projektowania, implementacji oraz rozwoju
systemu przeznaczonego do wytwarzania cyfrowego terenu, w oparciu o
szkic. Istotnym aspektem opracowania jest omówienie zastosowania technik uczenia
maszynowego, użytych w celu rozwiązania problemu translacji szkicu do
mapy wysokości terenu. Przedmiotem rozważań są kwestie produkcji danych
treningowych za pomocą technik proceduralnych, szkolenie generatywnej sieci
neuronowej z użyciem dedykowanych wzmocnień danych oraz problem stworzenia
narzędzia przyjaznego użytkownikowi. Kluczowym elementem projektu jest
weryfikacja powstałego systemu poprzez użycie go w projekcie multimedialnym,
którego głównymi uczestnikami są osoby bez specjalistycznego wykształcenia w
dziedzinie - kreatorzy zawartości multimedialnej, artyści. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6474 |
|
dc.subject |
sztuka cyfrowa |
pl_PL |
dc.subject |
grafika 3D |
pl_PL |
dc.subject |
proceduralna sztuka cyfrowa |
pl_PL |
dc.subject |
uczenie maszynowe |
pl_PL |
dc.subject |
przetwarzanie obrazów |
pl_PL |
dc.subject |
HoudiniFX |
pl_PL |
dc.subject |
działania interdyscyplinarne |
pl_PL |
dc.title |
Analiza procesu proceduralnego wytwarzania multimedialnej zawartości cyfrowej, z użyciem technik sztucznej inteligencji, w oparciu o przykład syntezy terenu |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |