Repozytorium PJATK

Metodyki wykorzystywane przy wdrażaniu marketing automation

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Opszalska, Dominika
dc.date.accessioned 2023-01-10T12:58:04Z
dc.date.available 2023-01-10T12:58:04Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier.issn 2022/M/AB/13
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2190
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie metodyk wykorzystywanych przy wdrażaniu technologii, która automatycznie zarządza procesami marketingowymi i wielofunkcyjnymi kampaniami w wielu kanałach. Praca pokazuje w jaki sposób wykorzystuje się uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do agregowania i analizowania wszystkich danych klientów. Może nakierować, które techniki przyniosą pozytywne rezultaty w firmie, a przy tym wyeliminować czas doboru konkretnych praktyk i zaoszczędzić przy tym pieniądze. Na tej pracy mogą skorzystać firmy chcące wdrożyć platformy do automatyzacji marketingu. Istotnym elementem niniejszej pracy jest ankieta, na bazie której została pozyskana ocena i opinia pracowników firm wykorzystujących automatyzację marketingu. Była ona użyteczna w celu wyciągnięcia wniosków dotyczących potencjału dostępnych rozwiązań oraz efektywności ich stosowania. W pracy przedstawiono projekt wdrożenia platformy do automatyzacji marketingu w firmie usługowej. Zaprezentowano również kroki, które warto podjąć, aby sprawnie przeprowadzić cały proces i uniknąć potencjalnych błędów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6958
dc.subject automatyzacja marketingu pl_PL
dc.subject leady pl_PL
dc.subject konwersje pl_PL
dc.title Metodyki wykorzystywane przy wdrażaniu marketing automation pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto