Streszczenie:
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie metodyk wykorzystywanych przy wdrażaniu technologii, która automatycznie zarządza procesami marketingowymi i wielofunkcyjnymi kampaniami w wielu kanałach.
Praca pokazuje w jaki sposób wykorzystuje się uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do agregowania i analizowania wszystkich danych klientów. Może nakierować, które techniki przyniosą pozytywne rezultaty w firmie, a przy tym wyeliminować czas doboru konkretnych praktyk i zaoszczędzić przy tym pieniądze. Na tej pracy mogą skorzystać firmy chcące wdrożyć platformy do automatyzacji marketingu.
Istotnym elementem niniejszej pracy jest ankieta, na bazie której została pozyskana ocena i opinia pracowników firm wykorzystujących automatyzację marketingu. Była ona użyteczna w celu wyciągnięcia wniosków dotyczących potencjału dostępnych rozwiązań oraz efektywności ich stosowania.
W pracy przedstawiono projekt wdrożenia platformy do automatyzacji marketingu w firmie usługowej. Zaprezentowano również kroki, które warto podjąć, aby sprawnie przeprowadzić cały proces i uniknąć potencjalnych błędów.