Streszczenie:
Celem pracy magisterskiej jest wskazanie roli firm Car Fleet Management (CFM) w rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce. Analiza dotyczy firm obecnych już na rynku oraz tych, które będą powstawać. Zarządzanie firmą CFM związane jest z wieloma procesami zachodzącymi wewnątrz organizacji oraz na podejmowaniu szeregu działań mających wpływ na rozwój firm posiadających floty samochodowe prowadzone przez organizacje CFM. Opis i analiza tych procesów jest głównym tematem prezentowanej pracy. Opisane elementy znajdujące się w pracy zostały przedstawione na podstawię własnych doświadczeń i posiadanej wiedzy.
Do analizy informacji zostały wykorzystane zewnętrzne źródła wiedzy oraz doświadczenie, pozwalające w pełnym zakresie opisać wybraną tematykę. Wszystkie wybrane rozwiązania są zgodne z obecnymi wymaganiami przedstawianymi przez fleet managerów. Część oprogramowania została oparta na własnym wachlarzu rozwiązań i wiedzy pozyskanej na uczelni. Praca opiera się na rozwiązaniach firmy „Vento Fleet”, która w przedstawianej pracy służy jako przykład.