Repozytorium PJATK

O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Woźniak, Jacek
dc.date.accessioned 2014-01-10T11:05:54Z
dc.date.available 2014-01-10T11:05:54Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Woźniak, J., 2013. O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 169–187. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/209
dc.description.abstract W niniejszej pracy autor przedstawił raport z badań przeprowadzonych na studentach Wyższej Szkoły Technik Informatycznych i Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, sprawdzających związek między wskaźnikami skłonności do systematyzowania i empatyzowania a ich stosunkiem do wykorzystania e-learningu jako sposobu uczenia się. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject e-edukacja pl_PL
dc.subject nauczanie na odległość pl_PL
dc.subject informatycy pl_PL
dc.title O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto