dc.contributor.author |
Woźniak, Jacek |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-10T11:05:54Z |
|
dc.date.available |
2014-01-10T11:05:54Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Woźniak, J., 2013. O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 169–187. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-40-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/209 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy autor przedstawił raport z badań przeprowadzonych na studentach Wyższej Szkoły Technik Informatycznych i Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, sprawdzających związek między wskaźnikami skłonności do systematyzowania i empatyzowania a ich stosunkiem do wykorzystania e-learningu jako sposobu uczenia się. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
e-edukacja |
pl_PL |
dc.subject |
nauczanie na odległość |
pl_PL |
dc.subject |
informatycy |
pl_PL |
dc.title |
O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu |
pl_PL |
dc.type |
Book chapter |
pl_PL |