| dc.contributor.author | Woźniak, Jacek | |
| dc.date.accessioned | 2014-01-10T11:05:54Z | |
| dc.date.available | 2014-01-10T11:05:54Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.citation | Woźniak, J., 2013. O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 169–187. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-40-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/209 | |
| dc.description.abstract | W niniejszej pracy autor przedstawił raport z badań przeprowadzonych na studentach Wyższej Szkoły Technik Informatycznych i Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, sprawdzających związek między wskaźnikami skłonności do systematyzowania i empatyzowania a ich stosunkiem do wykorzystania e-learningu jako sposobu uczenia się. | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | e-edukacja | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie na odległość | pl_PL |
| dc.subject | informatycy | pl_PL |
| dc.title | O specyfice osób mających preferencje do informatyki i e-learningu | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |