dc.contributor.author | Paradowska, Patrycja | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T09:26:51Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T09:26:51Z | |
dc.date.issued | 2023-01-04 | |
dc.identifier.issn | 2021/M/ANI/10 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2096 | |
dc.description.abstract | Wychodząc od technik wykorzystywanych przez studio, kulis powstania produkcji, pomysłów, storyboardów aż do postprodukcji, przechodzę do koncepcji pracy. Przedstawiam różne techniki animacji i ich wykorzystanie. Odnoszę się do stereotypów poszczególnych bohaterów Pixara na przestrzeni lat. Pokazuję jak za pomocą montażu i struktury w filmie można wpływać na odbiór widza. Opisuje psychologie bohatera i odnoszę się do poszczególnych przykładów z historii kina. Analizuje jak widz postrzega postać w zależności od różnych wyborów które podejmuje. Pokazuje jak informacje mogą być przekazywane za pomocą obrazu. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 6733 | |
dc.subject | Pixar | pl_PL |
dc.subject | 3D | pl_PL |
dc.subject | Film | pl_PL |
dc.subject | Animacja | pl_PL |
dc.subject | Kadr Filmowy | pl_PL |
dc.subject | Rigowanie | pl_PL |
dc.subject | Disney | pl_PL |
dc.subject | Kamera | pl_PL |
dc.title | „Od zera do bohatera. Za pomocą jakich środków budujemy więź między widzem, a głównym bohaterem” | pl_PL |
dc.title.alternative | „Dogdzilla" | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |