Repozytorium PJATK

Blended learning w zajęciach z Technologii informacyjnej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Tkacz, Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-10T11:00:19Z
dc.date.available 2014-01-10T11:00:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Tkacz, P., 2013. Blended learning w zajęciach z Technologii informacyjnej. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 127–186. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/207
dc.description.abstract Pracy dotyczy realizacji zajęć w przedmiocie Technologia informacyjna w formule blended learning na studiach pierwszego stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Zajęcia prowadzone były z wykorzystaniem LMS Moodle w wersji 2.4. Rozdział przybliża aspekty organizacyjne, metodyczne zajęć, jak również wyniki badań sondażowych z opinii studentów w wybranych zagadnieniach dotyczących realizacji zajęć. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject blended learning pl_PL
dc.subject e-learning pl_PL
dc.subject metodologia nauczania pl_PL
dc.subject nauczanie na odległość pl_PL
dc.title Blended learning w zajęciach z Technologii informacyjnej pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto