| dc.contributor.author | Łodyga, Olga | |
| dc.date.accessioned | 2014-01-10T10:37:42Z | |
| dc.date.available | 2014-01-10T10:37:42Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.citation | Łodyga, O., 2013. Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 93–105. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-40-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/201 | |
| dc.description.abstract | W niniejszej pracy autorka przedstawiła wyniki badań dotyczących wykorzystania multimediów w nauczaniu przedsiębiorczości. Badania zostały przeprowadzone w projekcie „Być przedsiębiorczym – nauka przez działanie. Innowacyjny program nauczania przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” w roku szkolnym 2011/12. Projekt jest realizowany przez partnerstwo: spółka pwn.pl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Wiedniu. Głównym celem projektu jest wykształcenie w uczniach szkół ponadgimnazjalnych podstaw przedsiębiorczości, które doprowadzą do zwiększonego zainteresowania kontynuacją kształcenia na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Cele szczegółowe projektu to: 1. Dopasowanie programów nauczania Podstaw przedsiębiorczości do trendów europejskich. 2. Uatrakcyjnienie zajęć z Podstaw przedsiębiorczości poprzez wprowadzenie nowych narzędzi opartych na nowoczesnych technologiach i aktywnych formach nauczania. 3. W ramach działań z tego zakresu wdrożono platformę e-learningową Portal Wymiany Wiedzy. Jest to platforma dedykowana, zbudowana w ramach projektu, na której zaimplementowano odpowiednie narzędzia dydaktyczne, stanowiące pomoc dydaktyczną dla nauczycieli w prowadzeniu zajęć z przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości (na lekcjach oraz na zajęciach dodatkowych). W procesie nauczania zagadnień przedsiębiorczych pojawia się wymóg obrazowania najważniejszych zjawisk przy pomocy aktywnych metod dydaktycznych. Dlatego zastosowanie multimediów w procesie nauczania przedsiębiorczości może stanowić dobry krok do zwiększenia interaktywności w nauczaniu tego przedmiotu. | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | e-learning | pl_PL |
| dc.subject | metodyka nauczania | pl_PL |
| dc.subject | multimedia | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie przedsiębiorczości | pl_PL |
| dc.title | Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |