Repozytorium PJATK

Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Łodyga, Olga
dc.date.accessioned 2014-01-10T10:37:42Z
dc.date.available 2014-01-10T10:37:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Łodyga, O., 2013. Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 93–105. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/201
dc.description.abstract W niniejszej pracy autorka przedstawiła wyniki badań dotyczących wykorzystania multimediów w nauczaniu przedsiębiorczości. Badania zostały przeprowadzone w projekcie „Być przedsiębiorczym – nauka przez działanie. Innowacyjny program nauczania przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” w roku szkolnym 2011/12. Projekt jest realizowany przez partnerstwo: spółka pwn.pl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Wiedniu. Głównym celem projektu jest wykształcenie w uczniach szkół ponadgimnazjalnych podstaw przedsiębiorczości, które doprowadzą do zwiększonego zainteresowania kontynuacją kształcenia na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Cele szczegółowe projektu to: 1. Dopasowanie programów nauczania Podstaw przedsiębiorczości do trendów europejskich. 2. Uatrakcyjnienie zajęć z Podstaw przedsiębiorczości poprzez wprowadzenie nowych narzędzi opartych na nowoczesnych technologiach i aktywnych formach nauczania. 3. W ramach działań z tego zakresu wdrożono platformę e-learningową Portal Wymiany Wiedzy. Jest to platforma dedykowana, zbudowana w ramach projektu, na której zaimplementowano odpowiednie narzędzia dydaktyczne, stanowiące pomoc dydaktyczną dla nauczycieli w prowadzeniu zajęć z przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości (na lekcjach oraz na zajęciach dodatkowych). W procesie nauczania zagadnień przedsiębiorczych pojawia się wymóg obrazowania najważniejszych zjawisk przy pomocy aktywnych metod dydaktycznych. Dlatego zastosowanie multimediów w procesie nauczania przedsiębiorczości może stanowić dobry krok do zwiększenia interaktywności w nauczaniu tego przedmiotu. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject e-learning pl_PL
dc.subject metodyka nauczania pl_PL
dc.subject multimedia pl_PL
dc.subject nauczanie przedsiębiorczości pl_PL
dc.title Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto