Repozytorium PJATK

Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Landowska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-10T10:33:13Z
dc.date.available 2014-01-10T10:33:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Landowska, A., 2013. Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 25–38. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/200
dc.description.abstract W pracy zbadano możliwości i celowość zastosowania mechanizmów i narzędzi przetwarzania emocjonalnego w e-edukacji. Wyróżniono i opisano szereg scenariuszy użycia technik afektywnych, zarówno w zastosowaniu komputerów do wspomagania tradycyjnych procesów edukacyjnych, jak i do nauczania za pośrednictwem środków elektronicznych. Jedne z najciekawszych zastosowań dotyczą poszukiwania optymalnej afektywnej przestrzeni uczenia się, która może być zróżnicowana w zależności od zadania i indywidualnej charakterystyki ucznia. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject e-edukacja pl_PL
dc.subject nauczanie na odległość pl_PL
dc.subject przetwarzanie emocjonalne pl_PL
dc.title Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto