dc.contributor.author |
Landowska, Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-10T10:33:13Z |
|
dc.date.available |
2014-01-10T10:33:13Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Landowska, A., 2013. Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 25–38. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-40-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/200 |
|
dc.description.abstract |
W pracy zbadano możliwości i celowość zastosowania mechanizmów i narzędzi przetwarzania emocjonalnego w e-edukacji. Wyróżniono i opisano szereg scenariuszy użycia technik afektywnych, zarówno w zastosowaniu komputerów do wspomagania tradycyjnych procesów edukacyjnych, jak i do nauczania za pośrednictwem środków elektronicznych. Jedne z najciekawszych zastosowań dotyczą poszukiwania optymalnej afektywnej przestrzeni uczenia się, która może być zróżnicowana w zależności od zadania i indywidualnej charakterystyki ucznia. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
e-edukacja |
pl_PL |
dc.subject |
nauczanie na odległość |
pl_PL |
dc.subject |
przetwarzanie emocjonalne |
pl_PL |
dc.title |
Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji |
pl_PL |
dc.type |
Book chapter |
pl_PL |