| dc.contributor.author | Landowska, Agnieszka | |
| dc.date.accessioned | 2014-01-10T10:33:13Z | |
| dc.date.available | 2014-01-10T10:33:13Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.citation | Landowska, A., 2013. Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 25–38. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-40-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/200 | |
| dc.description.abstract | W pracy zbadano możliwości i celowość zastosowania mechanizmów i narzędzi przetwarzania emocjonalnego w e-edukacji. Wyróżniono i opisano szereg scenariuszy użycia technik afektywnych, zarówno w zastosowaniu komputerów do wspomagania tradycyjnych procesów edukacyjnych, jak i do nauczania za pośrednictwem środków elektronicznych. Jedne z najciekawszych zastosowań dotyczą poszukiwania optymalnej afektywnej przestrzeni uczenia się, która może być zróżnicowana w zależności od zadania i indywidualnej charakterystyki ucznia. | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | e-edukacja | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie na odległość | pl_PL |
| dc.subject | przetwarzanie emocjonalne | pl_PL |
| dc.title | Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |