dc.contributor.author |
Krupski, Michał |
|
dc.contributor.author |
Cader, Andrzej |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-10T10:30:07Z |
|
dc.date.available |
2014-01-10T10:30:07Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Krupski, M. & Cader, A., 2013. Skuteczność zastosowania e-learningu w obszarze studiów na kierunku informatyka. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 53–90. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-40-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/199 |
|
dc.description.abstract |
Historia ludzkości to historia edukacji. Razem z rozwojem społecznym i gospodarczym zmieniają się wymagania i cele systemów edukacyjnych. Powstanie Internetu spowodowało zmiany, których nie przewidziano. Rozwój w dziedzinie technologii informacyjnej doprowadził do powstania nowych zjawisk w obszarze wymiany danych i magazynowania informacji. Waga i wpływ tych zjawisk na społeczeństwo krajów rozwiniętych sprawiła, iż powstało nowe pojęcie – Społeczeństwo Informacyjne. Rozwój opisanych trendów stawia nowe wyzwania przed współczesnym systemem edukacyjnym. Przyszłość zależy od tego, czy nowe metody przyswajania umiejętności i wiedzy zostaną wprowadzone do użytku. Pierwsze próby nauczania zdalnego podejmowano już w XIX wieku, jednak dopiero wykorzystanie Internetu sprawiło, iż nauczanie na odległość stało się poważną alternatywą dla kształcenia tradycyjnego. Pojawiają się jednak wątpliwości co do jakości nauczania na odległość. Rozdział prezentuje badania porównawcze przeprowadzone wśród studentów informatyki uczących się w sposób tradycyjny oraz wśród studentów uczących się za pośrednictwem narzędzi platformy zdalnego nauczania. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
e-edukacja |
pl_PL |
dc.subject |
e-learning |
pl_PL |
dc.subject |
distance education |
pl_PL |
dc.subject |
e-learning tools |
pl_PL |
dc.subject |
information tools |
pl_PL |
dc.subject |
nauczanie informatyki |
pl_PL |
dc.title |
Skuteczność zastosowania e-learningu w obszarze studiów na kierunku informatyka |
pl_PL |
dc.type |
Book chapter |
pl_PL |