dc.description.abstract |
Poniższa praca pochyla się nad znaczeniem oraz rolą zarządzania zasobami ludzkimi poprzez przepływ informacji jak i zarządzaniem harmonogramem prac. Sedno pracy zostało ujęte w trzech rozdziałach podzielonych na:
Definicje – w tym rozdziale autor opisuje znaczenie poszczególnych pojęć. Daje to możliwość zrozumienia czytelnikowi definicje kryjących się za poszczególnymi pojęciami. Pozwala to na szersze spojrzenie na określenia takie jak zarządzanie, planowanie, zasoby ludzkie jak i zarządzania zasobami ludzkimi. Kontekst wartości jakie wnosi głębsze zrozumienie definicji, pozwala na zdecydowanie bogatsze spojrzenie na wszystkie projekty, w których uczestniczą ludzie. Daje możliwość tworzenia lepszych zespołów, bez znaczenia którą częścią projektu jest określona osoba.
Platforma – w tej części, została ukazana platforma jak poszczególne aplikacje. W celu ułatwienia zrozumienia sensu poszczególnych funkcjonalności, zostały przedstawione makiety widoków. Ponadto zostały również opisane rozwiązania od strony architektury oraz logiki biznesowej aplikacji dla członków zespołów jak i dla kadry zarządzającej. Funkcjonalności zawarte w logice, zostały oparte na rozwiązaniach płynących z Smart Scheduling. Rozdział zawiera również informacje dotyczące rozwiązań serwerowych, jakie zostały wykorzystane w celu spójnego i ciągłe działania aplikacji.
Część empiryczna – rozdział zawiera obszerny opis badań przeprowadzonych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Bona-med. Z tego rozdziału czytelnik ma możliwość dowiedzieć się, jak proces zarządzania informacją oraz harmonogramem przebiegał przed i po wprowadzeniu platformy. Ma również możliwość dostrzec zmiany, jakie nadeszły wraz z przekształceniem sposobów przepływu informacji. Wnioski zawarte w tej części, zostały oparte przede wszystkim na przeprowadzonych badaniach w jednostce. Jednak istotnym z perspektywy wniosków była możliwość podparcia badań rozmowami z personelem oraz obserwacjami procesów zachodzących wewnątrz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego.
Autor poprzez przedstawione rozdziały postara się odpowiedzieć na postawione hipotezy, dotyczące wyższości platformy w stosunku do analogowych rozwiązań, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, przepływu informacji oraz zarządzania czasem. |
pl_PL |