| dc.contributor.author | Kisielnicki, Jerzy | |
| dc.contributor.author | Nowacka, Barbara | |
| dc.date.accessioned | 2014-01-10T10:26:01Z | |
| dc.date.available | 2014-01-10T10:26:01Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.citation | Kisielnicki, J. & Nowacka, B., 2013. Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 41–52. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-40-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/198 | |
| dc.description.abstract | W pracy dokonano analizy modeli nauczania pod kątem stosowanych wybranych procesów e-nauczania. Skoncentrowano się na analizie procedur oraz profilu studentów internetowych w dwóch warszawskich uczelniach, mianowicie: Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i Uczelni Łazarskiego. Uzyskane wyniki zostały skonfrontowane z wynikami otrzymanymi z badań nad zastosowaniem systemu e-nauczania w Humboldt Universität w Niemczech. | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | e-learning | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie na odległość | pl_PL |
| dc.subject | PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | Uczelnia Łazarskiego | pl_PL |
| dc.title | Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |