Repozytorium PJATK

Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kisielnicki, Jerzy
dc.contributor.author Nowacka, Barbara
dc.date.accessioned 2014-01-10T10:26:01Z
dc.date.available 2014-01-10T10:26:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Kisielnicki, J. & Nowacka, B., 2013. Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 41–52. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/198
dc.description.abstract W pracy dokonano analizy modeli nauczania pod kątem stosowanych wybranych procesów e-nauczania. Skoncentrowano się na analizie procedur oraz profilu studentów internetowych w dwóch warszawskich uczelniach, mianowicie: Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i Uczelni Łazarskiego. Uzyskane wyniki zostały skonfrontowane z wynikami otrzymanymi z badań nad zastosowaniem systemu e-nauczania w Humboldt Universität w Niemczech. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject e-learning pl_PL
dc.subject nauczanie na odległość pl_PL
dc.subject PJWSTK pl_PL
dc.subject Uczelnia Łazarskiego pl_PL
dc.title Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto