dc.contributor.author |
Kisielnicki, Jerzy |
|
dc.contributor.author |
Nowacka, Barbara |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-10T10:26:01Z |
|
dc.date.available |
2014-01-10T10:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Kisielnicki, J. & Nowacka, B., 2013. Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego. In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 41–52. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-40-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/198 |
|
dc.description.abstract |
W pracy dokonano analizy modeli nauczania pod kątem stosowanych wybranych procesów e-nauczania. Skoncentrowano się na analizie procedur oraz profilu studentów internetowych w dwóch warszawskich uczelniach, mianowicie: Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i Uczelni Łazarskiego. Uzyskane wyniki zostały skonfrontowane z wynikami otrzymanymi z badań nad zastosowaniem systemu e-nauczania w Humboldt Universität w Niemczech. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
e-learning |
pl_PL |
dc.subject |
nauczanie na odległość |
pl_PL |
dc.subject |
PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
Uczelnia Łazarskiego |
pl_PL |
dc.title |
Modele nauczania e-learningowego i ich ocena. Analiza porównawcza na przykładzie PJWSTK i Uczelni Łazarskiego |
pl_PL |
dc.type |
Book chapter |
pl_PL |