dc.contributor.author | Janiszewski, Paweł | |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T09:50:00Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T09:50:00Z | |
dc.date.issued | 2022-11-04 | |
dc.identifier.issn | 2018/LIC/ANI/28 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1983 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca opisuje historię animacji, następnie jej podział na komputerową animację dwuwymiarową oraz trójwymiarową. Podejmuje także próbę porównania tych technik i wpływu postępu animacji na jej postrzeganie. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;4821 | |
dc.subject | Animacja | pl_PL |
dc.subject | animacja 2D | pl_PL |
dc.subject | animacja 3D | pl_PL |
dc.subject | historia animacji | pl_PL |
dc.subject | techniki animacji | pl_PL |
dc.subject | film | pl_PL |
dc.subject | animacja komputerowa | pl_PL |
dc.subject | kino | pl_PL |
dc.subject | rozwój | pl_PL |
dc.subject | porównanie | pl_PL |
dc.subject | sztuka | pl_PL |
dc.subject | technologia | pl_PL |
dc.title | Porównanie animacji 2D oraz 3D, analiza podobieństw oraz różnic i ich skutki. | pl_PL |
dc.title.alternative | Animacja 03:49 | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |