dc.contributor.author | Mykytiuk, Srehii | |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T12:40:53Z | |
dc.date.available | 2022-11-03T12:40:53Z | |
dc.date.issued | 2022-11-03 | |
dc.identifier.issn | 2020/LIC/ANI/41 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1973 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca dyplomowa opisuje wpływ nowych technologii na sztukę oraz związane z tym zmiany, które kształtują dzisiejszą rzeczywistość. Przedstawione zostaną głownie innowacyjne rozwiązania oraz stopień ich oddziaływania na nowe formy sztuki współczesnej XX wieku. Wybrano do opisu najciekawsze obszary artystyczne, w które zaangażowane są nowoczesne technologie, a mianowicie bio art, robotic art oraz digital art. Ostatnia część pracy koncentruje się na interakcji między sztuką a technologią, a także na dalszych perspektywach ich rozwoju. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;6722 | |
dc.subject | technologie | pl_PL |
dc.subject | sztuka współczesna | pl_PL |
dc.subject | artysta | pl_PL |
dc.subject | bio art | pl_PL |
dc.subject | robotic art | pl_PL |
dc.subject | digital art | pl_PL |
dc.title | Wpływ nowych technologii na sztukę współczesną | pl_PL |
dc.title.alternative | Film animowany Halloween” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |