Repozytorium PJATK

RED MOON

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Leshkiv, Oleksandr
dc.date.accessioned 2022-10-31T11:49:49Z
dc.date.available 2022-10-31T11:49:49Z
dc.date.issued 2022-10-31
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/24
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1960
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest przedstawienie wizji i brandingu marki RED MOON, produktu, który służyć ma do projektowania i wizualizacji różnych wnętrz. Pracę można podzielić na dwa segmenty. Jeden odnosić się będzie do samego definiowania i historii terminu branding. Oprócz tego przedstawione w nim zostaną elementy związane z współczesnymi technologiami, zaakcentowana szczególnie mocno zostanie idea technologii rozszerzonej rzeczywistości. Scharakteryzowane zostanie również na czym w tym konkretnym przypadku polegała stylistyka i branbook, czym jest logotyp i co przyświecało w jego tworzeniu autorowi niniejszej pracy oraz z jakimi trudnościami musiał się zmierzyć. W drugim segmencie przedstawiona zostanie zaś wizualizacji projektu i co za tym idzie będzie mieć ona bardziej praktyczny wymiar. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6922
dc.subject Wizualizacja pl_PL
dc.title RED MOON pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna firmy RED MOON pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto