dc.contributor.author |
Ishizaka, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-31T10:49:21Z |
|
dc.date.available |
2022-10-31T10:49:21Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-31 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/WIZ/16 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1951 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca skupia się na tematyce pojęcia, a także funkcjonowania twarzy w kulturze, sztuce, a także w życiu codziennym. Jest to analiza tej tematyki, która powstawała równolegle z tworzeniem mojej pracy praktycznej. Twarz jest tam głównym elementem budującym instalację multimedialną. Jest to próba odpowiedzi na pytania, które zaistniały w procesie powstawania całego projektu |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;6874 |
|
dc.subject |
twarz |
pl_PL |
dc.subject |
nowe technologie |
pl_PL |
dc.subject |
rzeczywistość rozszerzona |
pl_PL |
dc.subject |
multimedia |
pl_PL |
dc.subject |
tożsamość |
pl_PL |
dc.title |
Analiza motywu twarzy jako narzędzia w sztuce, codzienności oraz w kontekście autorskiej instalacji multimedialnej |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Noppera-bō - Instalacja multimedialna |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |