dc.contributor.author |
Banachowski, Lech |
|
dc.contributor.author |
Mrówka-Matejewska, Elżbieta |
|
dc.contributor.author |
Nowacki, Jerzy Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T16:06:30Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T16:06:30Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Banachowski, L., Mrówka-Matejewska, E. & Nowacki, J.P., 2013. Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 9–23. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-40-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/194 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest zbadanie możliwości użycia elektronicznych struktur wiedzy do wspomagania procesów uczenia się i nauczania. W pierwszej części przedstawimy przykłady stosowania elektronicznych struktur wiedzy. W drugiej części przedstawimy próby automatyzacji procesów udostępniania wiedzy przy użyciu metod logicznych i semantycznych. W trzeciej części zaproponujemy ewolucyjne podejście do budowy baz wiedzy i w szczególności podręczników inteligentnych w oparciu o struktury wspomagające uczenie się i prowadzenie zajęć online. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartof |
Postępy e-edukacji |
|
dc.subject |
baza danych |
pl_PL |
dc.subject |
baza wiedzy |
pl_PL |
dc.subject |
inteligentny system uczący |
pl_PL |
dc.subject |
podręcznik inteligentny |
pl_PL |
dc.title |
Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? |
pl_PL |
dc.type |
Book chapter |
pl_PL |