| dc.contributor.author | Banachowski, Lech | |
| dc.contributor.author | Mrówka-Matejewska, Elżbieta | |
| dc.contributor.author | Nowacki, Jerzy Paweł | |
| dc.date.accessioned | 2014-01-09T16:06:30Z | |
| dc.date.available | 2014-01-09T16:06:30Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.citation | Banachowski, L., Mrówka-Matejewska, E. & Nowacki, J.P., 2013. Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 9–23. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-40-8 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/194 | |
| dc.description.abstract | Celem pracy jest zbadanie możliwości użycia elektronicznych struktur wiedzy do wspomagania procesów uczenia się i nauczania. W pierwszej części przedstawimy przykłady stosowania elektronicznych struktur wiedzy. W drugiej części przedstawimy próby automatyzacji procesów udostępniania wiedzy przy użyciu metod logicznych i semantycznych. W trzeciej części zaproponujemy ewolucyjne podejście do budowy baz wiedzy i w szczególności podręczników inteligentnych w oparciu o struktury wspomagające uczenie się i prowadzenie zajęć online. | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Postępy e-edukacji | |
| dc.subject | baza danych | pl_PL |
| dc.subject | baza wiedzy | pl_PL |
| dc.subject | inteligentny system uczący | pl_PL |
| dc.subject | podręcznik inteligentny | pl_PL |
| dc.title | Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |