Repozytorium PJATK

Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych?

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Banachowski, Lech
dc.contributor.author Mrówka-Matejewska, Elżbieta
dc.contributor.author Nowacki, Jerzy Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-09T16:06:30Z
dc.date.available 2014-01-09T16:06:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Banachowski, L., Mrówka-Matejewska, E. & Nowacki, J.P., 2013. Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? In L. Banachowski, ed. Postępy e-edukacji. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, pp. 9–23. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-40-8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/194
dc.description.abstract Celem pracy jest zbadanie możliwości użycia elektronicznych struktur wiedzy do wspomagania procesów uczenia się i nauczania. W pierwszej części przedstawimy przykłady stosowania elektronicznych struktur wiedzy. W drugiej części przedstawimy próby automatyzacji procesów udostępniania wiedzy przy użyciu metod logicznych i semantycznych. W trzeciej części zaproponujemy ewolucyjne podejście do budowy baz wiedzy i w szczególności podręczników inteligentnych w oparciu o struktury wspomagające uczenie się i prowadzenie zajęć online. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartof Postępy e-edukacji
dc.subject baza danych pl_PL
dc.subject baza wiedzy pl_PL
dc.subject inteligentny system uczący pl_PL
dc.subject podręcznik inteligentny pl_PL
dc.title Czy bazy wiedzy i podręczniki inteligentne stanowią kolejną fazę rozwoju technologii edukacyjnych? pl_PL
dc.type Book chapter pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto