dc.contributor.author |
Woźniak, Justyna |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-31T10:38:42Z |
|
dc.date.available |
2022-10-31T10:38:42Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-31 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/WIZ/13 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1948 |
|
dc.description.abstract |
Poniższy tekst jest uzupełnieniem mojej pracy praktycznej o tytule Tajemniczy świat Edgara Allana Poego. Opisuję w nim twórczość i postać amerykańskiego poety oraz jak jego dzieła zainspirowały mnie do stworzenia multimedialnego doświadczenia. Przedstawiam również technologię VR, jej początki, zastosowania oraz zagrożenia płynące z jej użytkowania.
W swoich badaniach nad przestrzenią skupiam się również na proksemice i atmosferze architektury. Aby dopełnić całość charakteryzuję moje inspiracje wizualne, użyte przeze mnie środki artystyczne oraz opisuję prace projektowe. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;7047 |
|
dc.subject |
Edgar Allan Poe |
pl_PL |
dc.subject |
VR |
pl_PL |
dc.subject |
proksemika |
pl_PL |
dc.subject |
atmosfera |
pl_PL |
dc.title |
Świat Edgara Allana Poego w rzeczywistości wirtualnej |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Tajemniczy świat Edgara Allana Poego |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |