Repozytorium PJATK

Gry komputerowe a depresja i stany lękowe

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Stefanowska, Katarzyna
dc.date.accessioned 2022-10-31T10:30:42Z
dc.date.available 2022-10-31T10:30:42Z
dc.date.issued 2022-10-31
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/12
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1947
dc.description.abstract Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia definicji elektronicznej rozrywki oraz opisywanych schorzeń, poprzez analizę badań naukowych i własnego badania autorki, skończywszy na wnioskach i końcowej tezie. W tekście poruszana jest też rola gier wideo jako nowej formy sztuki, oraz ich wpływ na emocje widzów. Główną motywacją do powstania pracy była chęć poruszenia bliskich autorce tematów, a także sprawdzenie, czy gry wideo mogą być pozytywnym czynnikiem dla leczenia niektórych schorzeń psychicznych, takich jak depresja czy stany lękowe. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;7016
dc.subject Wizualizacja pl_PL
dc.title Gry komputerowe a depresja i stany lękowe pl_PL
dc.title.alternative Dwór rodzinny Piłsudskich w Zułowie - rekonstrukcja VR pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto