Repozytorium PJATK

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Taran, Valeriia
dc.date.accessioned 2022-10-31T09:07:30Z
dc.date.available 2022-10-31T09:07:30Z
dc.date.issued 2022-10-31
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1939
dc.description.abstract Praca dyplomowa dotyczy procesu budowania wizerunku marki dla kawiarni "Tropical Cafe". Omawia problematykę tworzenia nowej marki, która powstała w procesie robienia pracy praktycznej. Zostało sformułowane pojęcie "Identyfikacja wizualna", analiza przykładów brandingu współczesnego, wyjaśnienie etapów tworzenia brandingu, pojęcia rebrandingu oraz wyszczególnienie jego elementów. Została zanalizowana również historia identyfikacji wizualnej na przestrzeni ostatnich lat. Praca opisuje podejście do kreowania identyfikacji wizualnej oraz badanie przeprowadzone w celu znalezienia uniwersalnej identyfikacji wizualnej, która podobałaby się większości osób. Identyfikacja wizualna traktowana jest jako obowiązkowy element firmy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6777
dc.subject Identyfikacja wizualna pl_PL
dc.subject księga znaku pl_PL
dc.subject branding pl_PL
dc.subject rebranding pl_PL
dc.subject grafika pl_PL
dc.title IDENTYFIKACJA WIZUALNA pl_PL
dc.title.alternative PROJEKT „TROPICAL CAFE”: BRANDING, STRONA INTERNETOWA WRAZ Z PLAKATAMI W RZECZYWISTOŚCI ROZSZERZONEJ pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto