Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca magisterska - Wizualizacja 2022 według daty wydania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca magisterska - Wizualizacja 2022 według daty wydania

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Krentowska, Izabela (2022-10-31)
    Przestrzeń miejska i jej kontekst kulturowy od wieków inspirują filozofów, twórców, m.in. poetów, malarzy, fotografów i reżyserów, czy producentów gier wideo. W pracy zostały przedstawione zależności pomiędzy miastem i ...
  • RED MOON 
    Leshkiv, Oleksandr (2022-10-31)
    Tematem niniejszej pracy jest przedstawienie wizji i brandingu marki RED MOON, produktu, który służyć ma do projektowania i wizualizacji różnych wnętrz. Pracę można podzielić na dwa segmenty. Jeden odnosić się będzie do ...
  • Wyszyński, Bartosz (2022-10-31)
    This thesis is my attempt to create an assessment of current masculinity and males in Western society. This work aims to be a map for those who want to start a conversation about masculinity by gathering information on ...
  • Chechyk, Leya (2022-10-31)
    Niniejsza praca analizuje pojęcie nostalgii oraz jej rolę w budowaniu tożsamości. Praca jest podzielona na pięć rozdziałów, każdy rozwija temat wpływu wspomnień i marzeń na naszą teraźniejszość. Pierwszy rozdział jest ...
  • Omelko, Mateusz (2022-10-31)
    Niewiele osób grających w gry (czy to komputerowe, konsolowe czy mobilne), zdaje sobie sprawę jak rozbudowanym procesem planistycznym, mechanicznym i twórczym, jest projektowanie oraz tworzenie gier komputerowych. Za każdą ...
  • Szetela, Kamila (2022-10-31)
    Nadałam tej pracy tytuł Od szkicu do skończonego dzieła. Standard produkcyjny w animacji, który sam w sobie sugeruje tematykę, którą będę poruszać. Wszystkie zagadnienia będą dotyczyły kwestii z zakresu procesu powstawania ...
  • Dziawgo, Żaneta (2022-10-31)
    Tematem niniejszej pracy są pomniki i rola jaką pełnią we współczesnej kulturze i społeczeństwie. Ze względu na przedmiot problematyki, praca została napisana w oparciu o źródła naukowe oraz dodatkowo przedstawione są w ...
  • Król, Mateusz (2022-10-31)
    Warszawska Wola jest dzielnicą o bardzo bogatym dziedzictwie kulturowym, którą warto odkryć. Natomiast należy się zastanowić czy organizacja transportu w tej części miasta temu sprzyja. Czy łatwo dotrzeć z PDT-u do ...
  • Kasprzak, Magdalena (2022-10-31)
    Moja praca omawia pozycję zwierząt w kulturze na przestrzeni lat. Zwierzęca historia jest bardzo burzliwa, pełna licznych wzlotów i jeszcze liczniejszych upadków. Semantyka motywów zwierzęcych odgrywa ogromną rolę w ...
  • Ishizaka, Emilia (2022-10-31)
    Niniejsza praca skupia się na tematyce pojęcia, a także funkcjonowania twarzy w kulturze, sztuce, a także w życiu codziennym. Jest to analiza tej tematyki, która powstawała równolegle z tworzeniem mojej pracy praktycznej. ...
  • Smyk, Anastasia (2022-10-31)
    We wstępie niniejszej pracy zostanie nakreślone, jak na podstawie własnych doświadczeń u autorki pojawiło się zainteresowanie tematem koloru i wysoką wrażliwością. W pierwszym rozdziale wprowadzenie ze wstępu zostanie ...
  • Urbaniak, Hanna (2022-10-31)
    Niniejsza praca stanowi próbę analizy etnodizajnu jako nurtu we współczesnym projektowaniu inspirowanego sztuką ludową. W rozdziale pierwszym wyjaśniono pojęcie etnodizajnu, a także przedstawiono krótki zarys historii ...
  • Woźniak, Justyna (2022-10-31)
    Poniższy tekst jest uzupełnieniem mojej pracy praktycznej o tytule Tajemniczy świat Edgara Allana Poego. Opisuję w nim twórczość i postać amerykańskiego poety oraz jak jego dzieła zainspirowały mnie do stworzenia multimedialnego ...
  • Stefanowska, Katarzyna (2022-10-31)
    Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia ...
  • Błaszczuk, Aleksandra (2022-10-31)
    Sztuka współczesna poddana jest innym restrykcjom niż kiedyś, ponieważ teraz kiedy każdy ma dostęp do sztuki poprzez medium takie jak Internet, zostaje ona skonfrontowana ze swoją historią i poddana wpływom wydarzeń z ...
  • Białkowska, Ludwika (2022-10-31)
    Poniższa praca stanowi rozważania na temat nadprodukcji oraz powtarzalności obrazu we współczesnej kulturze i sztuce. W nowoczesnym społeczeństwie, zagłębionym w rzeczywi-stości internetowej, coraz częściej mamy do czynienia ...
  • Harelikava, Palina (2022-10-31)
    Praca opisuje, w jaki sposób typografia wpływa na nasze życie codzienne. Wprowadza podstawową terminologię z zakresu typografii. Opisuje, w jaki sposób ludzie postrzegają tekst w życiu codziennym i jak jest on związany ...
  • Juniewicz, Michał (2022-10-31)
    W pracy przedstawione zostały zależności między muzyką a obrazem w kontekście okładek albumów muzycznych. Pierwszy rozdział przybliża ich historię, skupiając się na okolicznościach powstania pierwszych obwolut płyt oraz ...
  • Rasińska-Kęsik, Milena (2022-10-31)
    Praca jest poświęcona analizie języka wizualnego w grach wideo. Badania skupiają się nad tym, jaki wpływ na rozgrywkę i doświadczenie gracza ma grafika w grach. W pierwszym rozdziale na podstawie analizy historii rozwoju ...
  • Barć, Sylwia (2022-10-31)
    Niniejsza praca dyplomowa zatytułowana „Technologia Wirtualnej Rzeczywistości jako narzędzie przyszłości XXI wieku. Jak wirtualna rzeczywistość zmienia świat?”, zajmuję się tematyką technologii wirtualnej rzeczywistości ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto