This master’s thesis is devoted to analysing the application of virtual reality technologies to creating and performing an online VR fashion show. Virtual reality technologies appeared several decades ago and have already ...
Sztuka współczesna poddana jest innym restrykcjom niż kiedyś, ponieważ teraz kiedy każdy
ma dostęp do sztuki poprzez medium takie jak Internet, zostaje ona skonfrontowana ze swoją
historią i poddana wpływom wydarzeń z ...
Praca dyplomowa odwołuje się do wpływu mediów wizualnych na kształtowanie wartości ludzi we współczesnym świecie. Treści zawarte w pracy podzielono na 4 rozdziały. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano bardzo ważne z ...
W pierwszym rozdziale starano się przeanalizować znane opisy skrzydlatych bestii z mitologii w sztuce europejskiej. Głównie zwrócono uwagę na mitologię grecką, rzymską, germańską, celtycką i słowiańską.
Rozdział drugi ...
Poniższa praca „Źródła inspiracji wykorzystywane w projektowaniu postaci oraz dostosowywanie
jej wyglądu do istniejącej estetyki” zajmuje się tematem tworzenia postaci dla media
interaktywnych i gier oraz implementowania ...
Moja praca omawia pozycję zwierząt w kulturze na przestrzeni lat. Zwierzęca historia jest bardzo burzliwa,
pełna licznych wzlotów i jeszcze liczniejszych upadków. Semantyka motywów zwierzęcych odgrywa ogromną
rolę w ...