Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca magisterska - Wizualizacja 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca magisterska - Wizualizacja 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kamińska, Magdalena (2023-03-21)
    Praca zawiera opis użycia grafiki oraz animacji trójwymiarowej w różnych dziedzinach życia. Zawarta została historia różnych technik oraz wynalazków i porównanie z tym, jak wyglądają obecnie. Podane zostały przykłady ...
  • Kwiek, Karolina Anna (2023-03-20)
    Global climate changes are one of the most important challenges for humanity right now. This paper examines the role of graphic designers in the fight for climate justice as well as the visual language and graphic tools ...
  • Stefanowska, Katarzyna (2022-10-31)
    Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia ...
  • Rybachuk, Polina (2023-03-22)
    W tej pracy magisterskiej rozpatruję synergię reklamy i zmian zachodzących w społeczeństwie. W pierwszej części pracy skupiam się na historii rozwoju reklamy w oparciu o powstające nowe nośniki reklamowe oraz na najważniejszych ...
  • Taran, Valeriia (2022-10-31)
    Praca dyplomowa dotyczy procesu budowania wizerunku marki dla kawiarni "Tropical Cafe". Omawia problematykę tworzenia nowej marki, która powstała w procesie robienia pracy praktycznej. Zostało sformułowane pojęcie ...
  • Król, Mateusz (2022-10-31)
    Warszawska Wola jest dzielnicą o bardzo bogatym dziedzictwie kulturowym, którą warto odkryć. Natomiast należy się zastanowić czy organizacja transportu w tej części miasta temu sprzyja. Czy łatwo dotrzeć z PDT-u do ...
  • Rasińska-Kęsik, Milena (2022-10-31)
    Praca jest poświęcona analizie języka wizualnego w grach wideo. Badania skupiają się nad tym, jaki wpływ na rozgrywkę i doświadczenie gracza ma grafika w grach. W pierwszym rozdziale na podstawie analizy historii rozwoju ...
  • Zwalińska, Halszka (2023-03-22)
    Praca opowiada o komiksie oraz o problemach społecznych i przedstawieniu ich odbiorcom w różnych formach. W tekście opisano przeprowadzone badania z użyciem krótkiego komiksu społecznego oraz ulotki dotyczące tego samego ...
  • Maciejowska, Justyna (2023-03-21)
    Malarstwo towarzyszy ludzkości praktycznie od zawsze, zmieniają się tylko techniki oraz wykorzystywane do tego narzędzia. Malarstwo współczesne, cyfrowe ściśle bazuje na swoim poprzedniku – klasycznym malarstwie z ...
  • Omelko, Mateusz (2022-10-31)
    Niewiele osób grających w gry (czy to komputerowe, konsolowe czy mobilne), zdaje sobie sprawę jak rozbudowanym procesem planistycznym, mechanicznym i twórczym, jest projektowanie oraz tworzenie gier komputerowych. Za każdą ...
  • Molewski, Kacper (2023-03-22)
    W poniższej pracy opisuję wagę muzyki w grach wideo, odnosząc się do jej historii i korzeni. Poruszam temat nostalgii i powrotu trendów muzycznych w grach na przestrzeni lat, a następnie opisuję procesy, jakimi rządzi się ...
  • Wyszyński, Bartosz (2022-10-31)
    This thesis is my attempt to create an assessment of current masculinity and males in Western society. This work aims to be a map for those who want to start a conversation about masculinity by gathering information on ...
  • Jankowska, Adrianna (2023-03-22)
    W ciągu ostatniej dekady media społecznościowe stały się o wiele bardziej interaktywne. Ludzie chętniej się w nich udzielają, korzystają częściej z komunikatorów. Interaktywność objawia się m.in. w udostępnianiu treści, ...
  • Krentowska, Izabela (2022-10-31)
    Przestrzeń miejska i jej kontekst kulturowy od wieków inspirują filozofów, twórców, m.in. poetów, malarzy, fotografów i reżyserów, czy producentów gier wideo. W pracy zostały przedstawione zależności pomiędzy miastem i ...
  • Ranzhevska, Alina (2022-10-31)
    Praca składa się z 14 rozdziałów, spisu wykorzystanej literatury, ilustracji oraz wizualizacji mojego dyplomu. Pierwszy i drugi rozdział opisują poszukiwania pomysłów na mój dyplom. Opisuję, jak zdałam sobie sprawę, że ...
  • Juniewicz, Michał (2022-10-31)
    W pracy przedstawione zostały zależności między muzyką a obrazem w kontekście okładek albumów muzycznych. Pierwszy rozdział przybliża ich historię, skupiając się na okolicznościach powstania pierwszych obwolut płyt oraz ...
  • Białkowska, Ludwika (2022-10-31)
    Poniższa praca stanowi rozważania na temat nadprodukcji oraz powtarzalności obrazu we współczesnej kulturze i sztuce. W nowoczesnym społeczeństwie, zagłębionym w rzeczywi-stości internetowej, coraz częściej mamy do czynienia ...
  • Chechyk, Leya (2022-10-31)
    Niniejsza praca analizuje pojęcie nostalgii oraz jej rolę w budowaniu tożsamości. Praca jest podzielona na pięć rozdziałów, każdy rozwija temat wpływu wspomnień i marzeń na naszą teraźniejszość. Pierwszy rozdział jest ...
  • Smyk, Anastasia (2022-10-31)
    We wstępie niniejszej pracy zostanie nakreślone, jak na podstawie własnych doświadczeń u autorki pojawiło się zainteresowanie tematem koloru i wysoką wrażliwością. W pierwszym rozdziale wprowadzenie ze wstępu zostanie ...
  • Kostrzewska‑Szyszka, Emilia (2022-10-31)
    W rozdziale pierwszym pokazano proces przekształcenia mediów masowych z przekaźnika informacji na również czołowe medium rozrywki społecznej. Rozdział drugi został poświęcony sztuce, problemowi jej zdefiniowania oraz ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto