dc.contributor.author | Ostapińska, Klaudia | |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T08:11:17Z | |
dc.date.available | 2022-10-31T08:11:17Z | |
dc.date.issued | 2022-10-31 | |
dc.identifier.issn | 2022/LIC/WIZ/30 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1933 | |
dc.description.abstract | W swojej pracy przedstawiam proces tworzenia gry komputerowej, którą nazwałam „Dragon Legacy”. Zaczęłam od pomysłu i szkiców, następnie przeszłam do modelowania, teksturowania i animowania modeli. Większość procesu tworzenia pochłonęło Unity, w tym głównie rozstawienie obiektów po poziomach oraz funkcjonalność gry. W swojej pracy mówię też o zabiegach psychologicznych wykorzystywanych w grach komputerowych. Natomiast głównym celem jest uświadomienie czytelnikowi, że gry komputerowe są wytworem sztuki nowoczesnej. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;6959 | |
dc.subject | Wizualizacja | pl_PL |
dc.title | Czy gry komputerowe są formą sztuki nowoczesnej? | pl_PL |
dc.title.alternative | Dragon Legacy | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |