dc.contributor.author |
Borkowicz, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-28T12:21:35Z |
|
dc.date.available |
2022-10-28T12:21:35Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-28 |
|
dc.identifier.issn |
2022/LIC/WIZ/20 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1921 |
|
dc.description.abstract |
Celem poniższej pracy jest zapoznanie się z historią opakowań, ich rolą oraz zmianami jakie
towarzyszyły tej dziedzinie przez lata. Praca została podzielona na cztery rozdziały:
w pierwszym została przybliżona rola projektowania graficznego. Opisana została historia
designu oraz opakowalnictwa. Pokazano również znaczenie marki. Rozdział drugi został
poświęcony nakreśleniu historii opakowań w czasach PRL-u. Przedstawione zostały zmiany
jakie nastąpiły w tej dziedzinie. Opisane zostały dążenia do pogłębienia estetyki opakowań, ale
i trudności jakie temu towarzyszyły. Kilka ważnych wydarzeń kulturowych zostało
wyróżnionych i opisanych. W trzecim rozdziale przedstawione zostały ciekawe rozwiązania
graficzne różnych typów opakowań oraz opisany wpływ emocji na wybór danego towaru.
W kolejnej części pracy opisany został proces tworzenia marki Shenton. Omawiana firma
zajmuje się tworzeniem etui do przechowywania opakowań z insuliną. Przedstawiono w tym
rozdziale również sklep internetowy marki, w którym można zamówić spersonalizowane
opakowania jak i inne akcesoria. Praca zawiera również zakończenie, które jest
podsumowaniem wszystkich zamieszczonych informacji oraz zawiera wnioski końcowe. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;6832 |
|
dc.subject |
opakowania |
pl_PL |
dc.subject |
projektowanie graficzne |
pl_PL |
dc.subject |
sztuka użytkowa |
pl_PL |
dc.subject |
identyfikacja wizualna |
pl_PL |
dc.subject |
logo |
pl_PL |
dc.subject |
wzornictwo |
pl_PL |
dc.title |
Opakowania dawniej i dziś, funkcjonalność oraz estetyka |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Identyfikacja wizualna marki Shenton |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |