dc.contributor.author |
Trzaska, Mariusz |
|
dc.date.accessioned |
2013-08-29T09:44:25Z |
|
dc.date.available |
2013-08-29T09:44:25Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Trzaska, M., 2011. Zarządzanie treścią L. Bolc, ed., Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-96-3 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/191 |
|
dc.description.abstract |
Książka poświęcona jest problematyce zarządzania treścią w kontekście systemów internetowych. Omówiono w niej podstawowe pojęcia z tym związane oraz opisano cechy dobrego systemu zarządzania treścią (CMS) razem z najpopularniejszymi rozwiązaniami. Osobne rozdziały dedykowano wprowadzeniu do procesów pracy (workflows) oraz korporacyjnemu zarządzaniu treścią. Sporo miejsca poświecono problemowi użyteczności systemów CMS i jego prawidłowemu zaprojektowaniu. Dwa rozdziały dotyczą wyszukiwania treści ze szczególnym uwzględnieniem jej optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO). Przy pisaniu książki wykorzystano doświadczenia autora płynące z pracy w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz uczestnictwa w różnych projektach komercyjnych oraz naukowo-badawczych. Odbiorcami tej publikacji mogą być wszyscy zainteresowani zarządzaniem treścią w kontekście Internetu, np. osoby aktywne w Sieci, prowadzące jakąś formę e-Biznesu (np. sklep), czy odpowiadające za politykę informacyjną we współczesnej firmie. Może być też przydatna dla studentów i to nie tylko kierunków informatycznych. |
pl_PL |
dc.description.sponsorship |
Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
pl_PL |
dc.language.iso |
pl |
|
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
CMS |
pl_PL |
dc.subject |
zarządzanie treścią |
pl_PL |
dc.title |
Zarządzanie treścią |
pl_PL |
dc.type |
Book |
pl_PL |