dc.contributor.author | Nail, Klara Maria | |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T11:29:30Z | |
dc.date.available | 2022-10-28T11:29:30Z | |
dc.date.issued | 2022-10-28 | |
dc.identifier.issn | 2022/LIC/WIZ/13 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1914 | |
dc.description.abstract | Będąc studentką grafiki i entuzjastką kina, zaciekawiła mnie relacja tych dwóch dziedzin sztuki. W ramach niniejszej pracy poruszam tematykę wpływu malarstwa na sztukę filmową. Moim celem jest przedstawienie tego jak osiągnięcia malarzy mogą być dla filmowców inspiracją do stworzenia nie tylko estetycznego obrazu, ale również pociągającej historii. Praca podzielona jest na trzy rozdziały, każdy dotyczący innego środka wyrazu wspólnego obu dziedzinom, w kolejności kompozycja, kolor i światło. Opierając się na poszczególnych obrazach pochodzących najdalej z renesansu oraz pewnych zasadach z historii malarstwa staram się pokazać jaki jest ich wpływ na estetykę i narrację wybranych filmów z czasów od ekspresjonizmu niemieckiego do teraźniejszości. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;6950 | |
dc.subject | art | pl_PL |
dc.subject | painting | pl_PL |
dc.subject | cinema | pl_PL |
dc.subject | light | pl_PL |
dc.subject | composition | pl_PL |
dc.subject | color | pl_PL |
dc.subject | inspiration | pl_PL |
dc.subject | correlation of arts | pl_PL |
dc.subject | sztuka | pl_PL |
dc.subject | malarstwo | pl_PL |
dc.subject | kino | pl_PL |
dc.subject | światło | pl_PL |
dc.subject | kompozycja | pl_PL |
dc.subject | kolor | pl_PL |
dc.subject | inspiracja | pl_PL |
dc.title | Wpływ malarstwa na sztukę filmową | pl_PL |
dc.title.alternative | „Light on Hitch” – identyfikacja wizualna festiwalu filmowego | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |